Panowie zbliża się czynność której nienawidzę, wobec nadzwyczaj dużych przebiegów w tym roku w Fabii zaraz wybije 10 000km.
Teoretycznie gwint miski (M14x1,5) jest wizualnie okej, jednak nawet dokręcając nową krótką śrubę z użyciem całej (rozsądnej) siły to połączenie przecieka. Krótka śruba się wkręca leciutko i siedzi mocno.
Dwie zmiany temu stosowałem patent z śrubą po prawej uszczelką gumowo-metalową i cieniutką warstwą silikonu.
Ostatnim razem dałem nową śrubę, nową podkładkę miedzianą i liczyłem na cud
Nie pomogło, więc zastosowałem patent chamski choć skuteczny.
Teraz najciekawsze, korek dedykowany VAG "długi" po lewej na zdjęciu nie daje się wkręcić....
Dokręcając delikatnie małym kluczem w 2/3 gwintu pojawia się nagły opór i dalej możnaby dokręcić tylko z użyciem brutalnej siły.
2 razy próbowałem go zakręcić i za każdym razem dziwny opór.
Co z tym dziadostwem zrobić???
Gwintować na M15, teflon na gwint, tulejka naprawcza?
Może rwać miskę i wkleić nową?
Mam ochotę to wziąć i zaspawać w diabły a olej odsysać.
PS przy okazji widać jakość zamienników, miska nowa wklejana w 2017 roku a wygląda jakby leżała 20lat w solance.
Dajcie proszę jakieś mądre podpowiedzi, bo ten temat mnie niesamowicie denerwuje jak tylko o nim pomyślę.
Teoretycznie gwint miski (M14x1,5) jest wizualnie okej, jednak nawet dokręcając nową krótką śrubę z użyciem całej (rozsądnej) siły to połączenie przecieka. Krótka śruba się wkręca leciutko i siedzi mocno.
Dwie zmiany temu stosowałem patent z śrubą po prawej uszczelką gumowo-metalową i cieniutką warstwą silikonu.
Ostatnim razem dałem nową śrubę, nową podkładkę miedzianą i liczyłem na cud
Nie pomogło, więc zastosowałem patent chamski choć skuteczny.
Teraz najciekawsze, korek dedykowany VAG "długi" po lewej na zdjęciu nie daje się wkręcić....
Dokręcając delikatnie małym kluczem w 2/3 gwintu pojawia się nagły opór i dalej możnaby dokręcić tylko z użyciem brutalnej siły.
2 razy próbowałem go zakręcić i za każdym razem dziwny opór.
Co z tym dziadostwem zrobić???
Gwintować na M15, teflon na gwint, tulejka naprawcza?
Może rwać miskę i wkleić nową?
Mam ochotę to wziąć i zaspawać w diabły a olej odsysać.
PS przy okazji widać jakość zamienników, miska nowa wklejana w 2017 roku a wygląda jakby leżała 20lat w solance.
Dajcie proszę jakieś mądre podpowiedzi, bo ten temat mnie niesamowicie denerwuje jak tylko o nim pomyślę.
Last edited: