• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Problem z gwintem miski olejowej

@JNC_946 właśnie zamówiłem do Lancera coś takiego za 21zł z darmową dostawą.
Screenshot_2023-11-12-16-38-37-600_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
 
Jak masz gwint bezpośrednio w dół to gdzie taki zawór zmieścisz? Jakieś kolanko jeszcze do tego?
 
To zawór kulowy, w środku też metal. Przyjdzie to napiszę czy coś jest wart, plus takiego rozwiązania to to że podłączasz wężyk i zalewasz wszystko do bańki i nic się nie rozlewa .
 
Może taki 🤣


1699820946281.png


Wybaczcie ale nie mogłem się powstrzymać ... 😁
 
Są takie oringi twarde z teflonu albo silikonu, prawie że plastikowe, użyłbym takiego.
pol_pl_Podkladka-M14-D-28mm-d-15mm-h-2-5mm-DIN34815-DIN125-107_1.jpeg
 
@Kuba - Dokładnie, robił by za redlicę spulchniacza 🤣
 
@JNC_946 - próbowałeś z podkładką miedzianą dmuchaną ?
 
Gdybym miał założyć jakiś zawór do miski to coś takiego



Jaki by nie był super hiper to każdy taki zawór spowoduje podniesienie progu otworu o 2-3mm.
 
Zależy jakiej długości jest gwint i jak zrobiona jest miska. Zobaczymy jak to będzie wyglądało jak przyjdzie od chińczyka.
 
Nie na próżno w misce jest śruba i montowanie tam jakiś kraników to proszenie się o kłopoty.
 
@end do kawałka metalu jakim jest śruba podchodzisz jak do kluczowego elementu konstrukcji silnika.
O ile zgodzę się z @soszo że może zlecieć trochę mniej oleju to ze stwierdzeniem że to
,, proszenie się o kłopoty,, to spora przesada.
W Moto sporcie używane są takie zawory, w łodziach też.
Zawór ten u mnie nie będzie wystawał też poniżej miski olejowej bo jest z boku i nie jest skierowany do dołu, więc też o nic nim nie zawadze.
 
@Kuba - Jakbym sobie taki kranik zamontował to po pierwszym wjechaniu w teren - zostawiłbym ten kran razem z olejem.
Nie bądź taki pewny, że zimą w zwykłej osobówce, tego plastikowego dynksa nie urwiesz na jakiś śnieżnych koleinach.
 
Gwintuj pod większy rozmiar, ewentualnie tuleja naprawcza, nie pudruj syfa silikonami i klejami. Nie dokładaj sobie roboty.
 
Nie bądź taki pewny, że zimą w zwykłej osobówce, tego plastikowego dynksa nie urwiesz na jakiś śnieżnych koleinach.
Jak już pisałem on jest metalowy, po drugie on nie będzie wystawał poniżej miski olejowej. Jeżdżę też tym samochodem po Warszawie i nie ma miejsc w których leży na ulicach 20cm śniegu, auto w nocy jest w garażu. Jak bym jeździł w terenie to bym go nie montował.
 
@end o ile dobrze rozumiem, to problem dotyczy skody fabia. Gdzie tu mowa o jezdzie w terenie?
 
Back
Top