Triumphator
Moderator
Patrząc po rozmachu ze sponsoringiem, zespołem w F1, Dakarze, WMMP, sponsorując WRT odnoszącego sukcesy w światowej klasy seriach, rebrandingiem stacji paliw w Europie i pokaźnej rozbudowie siatki nowych stacji, uważam że jeżeli chodzi o rozpoznawalność marki, nie tyle na świecie, co w samej chociażby Europie, Lotos ostatnimi laty był małym wypierdkiem w stosunku do Orlenu.cień dawnej potęgi z jedną jedyną marką nie znaną prawie nigdzie poza Polską.
Obawiam się, że Orlen jest za małym nadal wypierdkiem, żeby wejść w spółpracę z jakimś koncernem, a era, gdzie centrala wybierała sobie, co będą zalewać klientom, jest już pieśnią przeszłości, praktycznie każdy producent ma swoje oleje OEM i kropka.orlen ma dziś jakiekolwiek aso?
Poza tym, rafineria jest nadal w naszych rękach i produkcja Orlenu na pewno nie zamyka się tylko na krajowym rynku.