Redline MT-LV 70W/75W
Analiza ufundowana przez @jerseyAdmin
Analizę 4ball ufundowali: @gorol , @harry , @Leo , @artunero , @soszo , @poziom1989 , @jerseyAdmin . Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
Opis:
Po 4 godzinach w -26 stopniach Celsiusza:
Opakowanie:
Analiza ufundowana przez @jerseyAdmin
Analizę 4ball ufundowali: @gorol , @harry , @Leo , @artunero , @soszo , @poziom1989 , @jerseyAdmin . Serdecznie dziękujemy.
Jakość:
- API GL-4
- Mercedes 235.10
- Dodge/Fiat BOT 350 M3
- GM BOT 303 mod
- Toyota/Scion Manual Transmissions Gear Oil LV
- VW/Audi and BOT270A
- Graziano Transaxle for Aston Martin, Audi & Lamborghini
Opis:
- Olej spełnia kryteria SAE J306 dla olejów przekładniowych w lepkości 70W oraz 75W ze znacznym naddatkiem. Minimum to 3.8 cSt
- Indeks lepkości VI: 172 - wartość wysoka dla olejów w lepkości 70W/75W. Ochrona mechanizmu różnicowego nie powinna zmieniać się zasadniczo wraz ze wzrostem obciążenia co jest problemem w nowoczesnych olejach przekładniowych o niskich lepkościach. Przeciętne oleje w podobnych lepkościach mają VI w granicach 150-160
- Bogaty pakiet dodatków. Krzem jako dodatek antypienny, bor jako dodatek ochronny działający przy maksymalnych obciążeniach. Widać dużo ZDDP oraz, co ciekawe siarki pochodzącej z sulfonianu wapnia: estru pełniącego rolę ochronną (EP)
- Wg FTIR olej bazuje na mieszaninie estrów oraz PAO
Po 4 godzinach w -26 stopniach Celsiusza:
Opakowanie:
Last edited: