• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Regeneracja zacisków hamulcowych.

luckyboy

Pod nadzorem
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Jakie macie opinie i doświadczenia dotyczące regenerowanych zacisków hamulcowych??
 
Jeżeli są zrobione na dobrej jakości elementach, to moim zdaniem będą lepsze, niż większość zamienników. Ty, bardziej, że większość zamienników to głównie jakieś NTY, czy Maxgear, znowu dobrej jakości zaciski kosztują krocie .
 
Regenerowany zacisk to w sumie jak nowy fabrycznie oryginał. Oczywiście o ile regeneracja jest zrobiona jakościowo.
Ja swoje regenerowałem czyli wymiana wszystkiego co wymaga wymiany i mam zacisk jak nówka fabryka.
 
Mozna kupić w dobrej cenie SKV .
 
Regenerowany zacisk to w sumie jak nowy fabrycznie oryginał. Oczywiście o ile regeneracja jest zrobiona jakościowo.
Ja swoje regenerowałem czyli wymiana wszystkiego co wymaga wymiany i mam zacisk jak nówka fabryka.
Tulejkę wałka dźwigni ręcznego czasami ciężko zregenerować.
 
W przypadku zacisków liczy sę,że dobrze działaja po wymianach a takie są właśnie zaciski SKV ,mam zmieniałem i sprawują się przyzwoicie.
 
Jak długo użytkujesz?
 
Tulejkę wałka dźwigni ręcznego czasami ciężko zregenerować.
Zapewne są jakieś zaciski trudne w robocie. Nie będę się wypowiadał za wszystkie bo nie mam wiedzy.
Ja swoje Passatowe sam robiłem, a z ręcznym akurat problemów takich, żebym musiał wymieniać całe wkłady. Jeden co prawda się nie cofał do końca ale zrobiłem to bez rozkładania na czynniki pierwsze mechanizmu ręcznego. Narazie działa.


Co do SKV wyżej - zainstalowałem sobie jeden z tyłu ponieważ nie dotarły na czas pewne pierdoły, a miałem wyjazd na drugi dzień i awaryjnie wstawiłem. Zobaczymy co z nim będzie wraz z przebiegiem. Zrobił narazie kilka tysięcy km. Ja od siebie jedynie co powiem to w dotyku wydają się takie delikatnie, nieodporne na warunki wody, śniegu, błota i soli. Nie mówię, że tak jest ale dają wrażenie, że szybko polegną od korozji jak się ich nie da do porządnego malowania. No ale mogę się mylić. No i jak patrzę na foty to idzie to z tej samej lini co jakieś NTY i podobne pakowacze.
 
Nie chcę wpakować się w towar z plasteliny
 
Jak długo użytkujesz?
od listopada 2020 kupione na Alledrogo zresztą po dobrych opiniach z Alledrogo Wszystkiego od SKV byym nie kupił,ale zaciski polecam.
 
Ja skv kupiłem linki ręcznego, działały bdb przez dwa lata, potem auto na szrot poszło. Pytanie ile samochodem chcesz jeździć 5 cz 15 lat
 
Napisz jakie zaciski ? Z ręcznym czy bez? Zaciski bez ręcznego bez problemu zregenerujesz sam za śmieszne pieniądze. Z zaciskami z ręcznym czasem jest problem bo niektóre samochody mają nierozbieraly mechanizm odpowiedzialny za ręczny albo wytarta jest tulejka od ośki ręcznego i robią się schody.
 
@Dulin7 podejrzewam że właśnie zaciera się ośka mechanizmu hamulca ręcznego.
 
Ja skv kupiłem linki ręcznego, działały bdb przez dwa lata, potem auto na szrot poszło. Pytanie ile samochodem chcesz jeździć 5 cz 15 lat
Nie lubię kupować dwa razy.
 
@luckyboy warto rozebrać taki zacisk. Samo rozruszanie i psikanie wd z zewnątrz nic nie daje. Musisz rozebrać oczyścić ośkę i otwór i zweryfikować czy nie ma wrzerów na ośce i zbyt dużegi luzu. W większości wypadków taki zacisk da się uratować kupując zestaw naprawczy za 20-30 zł.
 
@Dulin7 te zaciski hamulcowe były już regenerowane w warsztacie, dlatego nie zamierzam dalej z nimi walczyć, tylko zastąpić nowymi sprawnymi.
 
Dziś wszystko można dokupić. Mosiężna tulejka od mechanizmu ręcznego to koszt 7-10pln.
Tłoczek z łożyskami do mechanizm ręcznego coś ok50pln.
Oczywiście wszystko zależy jaki zacisk i mechanizm ręcznego.
57550a7225eb01bf8a318c53643ad200.jpg
fe196f876c86dc7ef930f952c24f837a.jpg
f2e1e2696a0f9609216ba4063958e8a1.jpg
 
@luckyboy dlatego pytanie ile zamierzasz jeździć autem, druga sprawa że główny problem zacisków hamulcowych korozją która jest wewnątrz i na zewnątrz. Myślę że tani zacisk też będzie ok pod tym względem i starczy na dłużej niż stary zregenerowany.
 
@Kuba tani zacisk może być ze stopu który wyrobi się w miesiąc
 
Back
Top