• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Regeneracja zacisków hamulcowych.

To masz niedużą różnicę w cenie, u mnie TRW to ponad 400zl vs 150 za chińczyka.
 
Myślałem że droższe będą
 
luki, jak do regeneracji cię nie przekonaliśmy, tanich zamienników się obawiasz, a różnica w stosunku do TRW jest niewielka
to kup sobie te TRW zamontuj i ciesz się jazdą.
Nie ma co zaprzątać sobie głowy zbędnymi przemyśleniami.
 
Też doszedłem do tego wniosku.
 
Te "nowe" zaciski to są rzeczywiście nowe? Bo jak tak patrzę po aukcjach do A4 B6 to po 450zł sprzedają "nowe" zaciski TRW, które ewidentnie widać że są po regeneracji jeszcze loga Ate i AUDI VW mają. Więc to nagle TRW produkuje nowe zaciski Ate oryginalne AUDI VW? Nie, po prostu regenerują oryginalne i cena 450 za regenerowany przy kosztach regeneracji na własną rękę jest nieopłacalna. Ale to wiadomo zależy głównie od marki itd... Jest jakieś prawo w UE, które nakazuje producentom jakąś część elementów regenerować zamiast tylko produkować nowe.
 
Oczywiście że te "nowe" zaciski trw czy bosch za 2czy 3 stówki są regenerowane bo przeważnie jak brałem taki towar to należy oddać stary. Jednak taka część regenerowana "fabrycznie" jest na pewno lepsza niż jakieś laubery i inna chińszczyzna.
 
Różnica w przypadku TRW polega na tym, że nie trzeba właśnie zwracać starego zacisku, jak ma to miejsce w przypadku innych regenerowanych
 
Back
Top