Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
W rowerze obowiązkowy, w moto nie myślałem o nim nawet, dzięki będzie patent na przyszłość. Stosuję do MTB, też bardzo sobie go chwalę, tyle że na dłuższą metę nie mogę go ocenić, bo w sumie co roku przy pełnym serwisie wymieniam pancerze i cięgna na nowe.Jeśli zakładam nową linkę nierdzewną do teflonowego pancerza, to używam tego
Nie, to taki żel, nakłada się go na linkę, zanim wprowadzisz ją do pancerza.on jest w formie płynnej ?
kurde jak to sprawdzić czy jest rurka czy ocynk ? , moto mam z 2019/2020 to moze jest rurkaNie, to jest taki trochę kisiel. Jeśli linka jest nierdzewna, wystarcza na długie lata. Nie wpuszcza wilgoci ani brudu do pancerza. Ale warunek- pancerz musi mieć teflonową rurkę w środku i linka musi być nierdzewna, a nie cynkowana. Jeśli pancerz jest w środku metalowy( zabytek), to lepiej działa olej.
Najstarszy motocykl złożyłem na tym smarze 9 lat temu i sprzęgło jak marzenie śmiga do dziś bez dotykania.
Mam tego...dużo, ale ja to mam zdrowo zrypany łeb, inny smar do główki ramy, inny do suportu MTB, inny do szosowego, inny do piast MTB, inny do szosowych, inny smar do bębenków z zapadkami, inny to tzw. grzechotek, jak scylence Shimano, czy ratchetów DT, smar do linek, pastę do sztycy, anti sieze do pedałów, do sprzęgieł przerzutek chyba ze 3 rodzaje, smar uszczelniający do piast, do amortyzatorów 3, albo 4 smary stałe, kilka lepkości olejów, inny do tłumików, inny do goleni, inny do komór powietrznych, do tego pudełko smarów i wosków do łańcucha, etc, etc, na pewno nie wymieniłem jeszcze wszystkiego, a to tylko smarowidła do rowerów. Do tego wyobraź sobie następną kolekcję smarów do motocykla, samochodów i takie smalcefiksy ogólnego zastosowaniaIle musicie mieć tych szuwaksów na półkach
W sumie to może być cokolwiek, co będziesz w stanie w miarę sensownie osuszyć. Aceton (zmywacz do hamulców), IPA, benzyna ekstrakcyjna etc.Czy tym zmywaczem wnętrza pancerza i linki może być benzyna ekstrakcyjna ?
Teflon, chyba nijak, smarowałem tego typu pancerze olejem silnikowym i nic im się złego nie działo. Mam w Triumphie, pomimo że fabrycznie linki są w pancerzu teflonowym, w instrukcji zapis o smarowaniu olejem silnikowym.A jak się ma wkład teflonowy do smarów ropopochodnych?
Ja to ogarniam WD40.Czy tym zmywaczem wnętrza pancerza i linki może być benzyna ekstrakcyjna ?