Zielony34
Użytkownik
- Samochód
- Renault Laguna II PH II 2.0 F4R 714 135KM + LPG Zenit Blue Box rev.4\Honda CBF600S
Bo niektórzy nie mają pojęcia, że sama instalacja to tylko połowa sukcesu, najważniejsze jest strojenie. Można założyć instalację z najdroższych komponentów z zapasem mocy na 100KM, a i tak to będzie średnio jeździło, jak "instalator" wrzuci auto kalibrację na podjeździe.... Tartarini to nie są wcale złe systemy instalacji gazowych. Właściwie to ciężko wskazać kiepski zestaw, jeśli zakłada to ktoś, kto ma pojęcie.Przejezdzilem na Tartarini 100 tyś i to w drugiej gen, ani uszczelka pod glowicą nie poszla ani nic
8Lx5.94zł = 47.52zł
10L LPGx3.13zl = 31.30zł, przy bardzo spokojnej jeździe schodzę do 8.5L LPG = 26.60zł
Podobny silnik, czyli 1.9Dci 130KM i podobny charakter jazdy - 6- 6.5L ON x 6zł = 36zł-39zł
Wciąż w moim przypadku LPG jest najbardziej opłacalne przy przebiegach rzędu 30 tysięcy rocznie.
Last edited: