• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Urządzenie OBD Eleven

@konrut96 Nie da rady wyłączyć ACT przez OBDEleven 😉jedynie da się wyprogramowując go z komputera ECU w aucie ale to już grubsza sprawa dla tunerów aut 😉no i koszt od 700-1200 zl
 
@konrut96 Nie da rady wyłączyć ACT przez OBDEleven 😉jedynie da się wyprogramowując go z komputera ECU w aucie ale to już grubsza sprawa dla tunerów aut 😉no i koszt od 700-1200 zl
Tak myślałem, że nie ma opcji. Wczoraj dzwoniłem po tunerach w Krakowie i wyszło, że tylko dwóch spróbuje się tego podjąć choć nie są pewni czy się uda, ale koszt 600zł. W Łodzi w TC Performance z dnia na dzień mają termin i koszt 700zł.
 
A jaki powod wylaczenia tego? Jakies problemy to stwarza, jest awaryjne?
 
Nie podoba mu się że mało pali:p i chce zeby wiecej spalil niż 8 litrowy v6...🤣
 
Tryb ACT praktycznie nic nie oszczędza 👍auto po odłączeniu tego trybu dużo lepiej jeździ bo sam odłączyłem te silowniki ACT na próbe i jest zauważalna rożnica ,spalanie bez zmian . Nowsze ACT sa dopracowane ale starsze np tak jak w moim aucie już nie bardzo , czuć wibracje ,dzwìęk 2 cylindrów przy wyższej predkosci jest bardzo męczący itp
 
Nie podoba mu się że mało pali:p i chce zeby wiecej spalil niż 8 litrowy v6...🤣
Może dlatego, że komputer włącza tryb dwucylindrowy i ciśnie na wzniesieniu do 3000 obrotów i zmienia bieg jadąc dalej na tym trybie? Obciążenie dla silnika jest ogromne, a z tego co mi wiadomo miało to coś działać przy stałych ok. 1500 obrotów. ACT oszczędza max 1l na 100km i to musisz się postarać aby tak się udało, a wibracje, zawahania i odskakiwania są dość irytujące. Jeżdżę oszczędnie, ale ten system jest akurat zastosowany dla przechodzenia europejskich norm emisji spalin niż dla dobra Twojego portfela.
 
Tryb ACT praktycznie nic nie oszczędza 👍auto po odłączeniu tego trybu dużo lepiej jeździ bo sam odłączyłem te silowniki ACT na próbe i jest zauważalna rożnica ,spalanie bez zmian . Nowsze ACT sa dopracowane ale starsze np tak jak w moim aucie już nie bardzo , czuć wibracje ,dzwìęk 2 cylindrów przy wyższej predkosci jest bardzo męczący itp
W jaki sposób je odłączyłeś i na czym to dokładnie polega? Wpływa to jakoś na gwarancję? W Krakowie jest dwóch speców którzy są w stanie się tego podjąć za 600 zł :)
 
Może dlatego, że komputer włącza tryb dwucylindrowy i ciśnie na wzniesieniu do 3000 obrotów i zmienia bieg jadąc dalej na tym trybie? Obciążenie dla silnika jest ogromne, a z tego co mi wiadomo miało to coś działać przy stałych ok. 1500 obrotów. ACT oszczędza max 1l na 100km i to musisz się postarać aby tak się udało, a wibracje, zawahania i odskakiwania są dość irytujące. Jeżdżę oszczędnie, ale ten system jest akurat zastosowany dla przechodzenia europejskich norm emisji spalin niż dla dobra Twojego portfela.
Działa od 1500 do 4000 tys obrotów bodajże. Jadac 120-130 km/h delikatnie dotykajac gaz jedziesz na trybie 2 -cylindrowym. Nie oszczędza żadnego 1L .... sam volkswagen podaje że oszczedza max 0.4 L w cyklu mieszanym czyli trzeba podzielać minimum przez 2 tą wartość co daje oszczędności rzędu 0,1-0,2 L na 100 km max🙂👍ja odłaczyłem te siłowniki ACT co na silniku są ze spinek owinalem taśma i auto jeździ na 4 cylindrach i roznica w jezdzie jest wyraźna . Minus taki ze pala się wtedy lampki EPC i check engine na zegarach. Dlatego lepiej wymontować to z ECU i żeby nic się nie paliło. ACT blokuje coś w silniku i jest montowane tylko dla rygorystycznych emisji spalin 👍czy wpływa na gwarancję to nie wiem ale zapewne jest to ingerencja w auto wiec mogą być problemy.
 
Działa od 1500 do 4000 tys obrotów bodajże. Jadac 120-130 km/h delikatnie dotykajac gaz jedziesz na trybie 2 -cylindrowym. Nie oszczędza żadnego 1L .... sam volkswagen podaje że oszczedza max 0.4 L w cyklu mieszanym czyli trzeba podzielać minimum przez 2 tą wartość co daje oszczędności rzędu 0,1-0,2 L na 100 km max🙂👍ja odłaczyłem te siłowniki ACT co na silniku są ze spinek owinalem taśma i auto jeździ na 4 cylindrach i roznica w jezdzie jest wyraźna . Minus taki ze pala się wtedy lampki EPC i check engine na zegarach. Dlatego lepiej wymontować to z ECU i żeby nic się nie paliło. ACT blokuje coś w silniku i jest montowane tylko dla rygorystycznych emisji spalin 👍czy wpływa na gwarancję to nie wiem ale zapewne jest to ingerencja w auto wiec mogą być problemy.
Piękne dzięki za wytłumaczenie jak to zrobiłeś. Muszę to zrobić u kogoś na pewno, bo jazda z tym badziewiem jest coraz gorsza. Mógłbyś pokazać, co dokładnie zrobiłeś z tymi siłownikami i które to jest?
 
Panowie skanowałem dziś seata ibizę 1.2 70 km diesel 3 cylindry siostrze ciotecznej i patrzyłem dawki wtrysków . Zawsze wszedzie miałem wartości w mg a tutaj us jakieś? Co to i jak to czytać 🤣🤣🤣
 

Attachments

  • Screenshot_20221030-114527_OBDeleven.jpg
    Screenshot_20221030-114527_OBDeleven.jpg
    452,3 KB · Odwiedzin: 107
Panowie skanowałem dziś seata ibizę 1.2 70 km diesel 3 cylindry siostrze ciotecznej i patrzyłem dawki wtrysków . Zawsze wszedzie miałem wartości w mg a tutaj us jakieś? Co to i jak to czytać 🤣🤣🤣
Czego nie mozesz zrozumieć? To nie dawka tylko czas wtrysku.
 
Czy w OBD 11 w wersji basic, można otworzyć tylne zaciski do wymiany klocków, nie korzystając z kredytów?
 
Back
Top