Haris_Pilton
Użytkownik
- Samochód
- VW Passat B7 2.0 TFSI 211KM CZZB, BMW F30 328i 245KM N20B20, Honda CB1000R SC60, Husqvarna SM610
- Marka samochodu
- Volkswagen Passat B7
- Budżet/ile litrów
- Max 250zł/5l
- Styl jazdy
- Silnik
- 2.0 TFSI, 155kW 211KM, CCZB
- Data produkcji
- 2014
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- Nieznany.
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- VW 502 lub (przy interwale longlife) - 504
- Jaki olej masz obecnie
- Golf GVX 5W30
Auto ma przebieg 101 tysięcy. Ostatnia wymiana oleju już w nieautoryzowanej stacji przy 90 tysiącach - wlali Gulfa GVX 5W-30. Specyfika mojej jazdy to krótkie odcinki po mieście, dwa razy w miesiącu trasa po 450 kilometrów. W trasie zazwyczaj tempomatowe 140, ale lubię czasami docisnąć.
Generalnie auto dopiero zakupione, więc nie wiem czy i jaki motor ma pobór oleju. Więc na pierwszy rzut planuję olej bez dodatków, przed wymianą najprostsza płukanka od LM i nowy olej bez dodatków.
W bmw F30 328i, gdzie też wtrysk bezpośredni, jeździłem na Ravenolu SSL 0W-40, który spełnia normę VW 502 i w sumie do niego bym się skłaniał, ale może coś innego fajnego wymyślicie.
Generalnie auto dopiero zakupione, więc nie wiem czy i jaki motor ma pobór oleju. Więc na pierwszy rzut planuję olej bez dodatków, przed wymianą najprostsza płukanka od LM i nowy olej bez dodatków.
W bmw F30 328i, gdzie też wtrysk bezpośredni, jeździłem na Ravenolu SSL 0W-40, który spełnia normę VW 502 i w sumie do niego bym się skłaniał, ale może coś innego fajnego wymyślicie.
Last edited: