- Marka samochodu
- Volkswagen
- Budżet/ile litrów
- 150
- Styl jazdy
- Silnik
- 1.8T AWT
- Data produkcji
- 2002
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- Nie wiem
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- Nie wiem
- Jaki olej masz obecnie
- 10w40 Motul
Witam,
niedawno wszedłem posiadanie urządzenia jak w temacie.
Auto od ponad 120kkm jeździ na 10w40 (taki zalano już 6 lat temu w Niemczech), od kilku lat jest to akurat Motul.
Obecny przebieg auta 367kkm.
Silnik bez żadnych modyfikacji.
Mój styl jazdy dość normalny, bez szaleństw.
Pobór oleju raczej nieznany, autem przejechałem ok 1000km, na bagnecie brak ubytków - tyle wiem.
Auto stoi pod chmurką, przy obecnych temperaturach po odpaleniu po nocy przez sekundę słuchać napinacz łańcucha łączącego wałki rozrządu.
Zostać przy 10w40 czy przejść na coś innego?
Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam!
niedawno wszedłem posiadanie urządzenia jak w temacie.
Auto od ponad 120kkm jeździ na 10w40 (taki zalano już 6 lat temu w Niemczech), od kilku lat jest to akurat Motul.
Obecny przebieg auta 367kkm.
Silnik bez żadnych modyfikacji.
Mój styl jazdy dość normalny, bez szaleństw.
Pobór oleju raczej nieznany, autem przejechałem ok 1000km, na bagnecie brak ubytków - tyle wiem.
Auto stoi pod chmurką, przy obecnych temperaturach po odpaleniu po nocy przez sekundę słuchać napinacz łańcucha łączącego wałki rozrządu.
Zostać przy 10w40 czy przejść na coś innego?
Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam!
Last edited: