Kupiłem wycieraczki Motgum (50% ceny Bosch Aerotwin), organoleptycznie dobra jakość wykonania, w komplecie jest cały zestaw adapterów, dla mnie na plus.
Ostatni rok przelatałem na bezszkieletowych Bosch Aerotwin. Od miesiąca już słabo sobie radziły. Wodę zbierały i były ciche, ale na szybach zostawał osad i brud drogowy. Wlecą teraz bezszkieletowe Oximo. Miałem je przed Boschem i nie widzę szczególnej różnicy w działaniu i trwałości. Od wakacji na szybach mam NW Ultra Glaco od Soft 99, więc podczas normalnych opadów przy prędkościach 60+ nie muszę w ogóle używać wycieraczek.
A tak firmę to znacie? Będę zakładał kolejny komplet do Reni. Jakościowo spoko, służyły chyba ze 2 lata. Choć przez ostanie miesiące to już słabo zbierały. Ale Made in PL
Niemieckie wycieraczki robione przez francuską firmę w Polsce Nie ma to jak globalizacja.
Jakby coś, co serdecznie odradzam Goodyeary. Skusiłem się na amerykancky wycieraczek i pobiły chyba rekord nietrwałości bo wyleciały po miesiącu. Przez pierwsze dwa tygodnie było super, przez kolejny tydzień piszczały, w ostatnim zostawiały pasek wody, tak z 2 cm szerokości. Wróciłem do OEM i spokój.
Miałem Motgum hybrydowe, szkieletowe Denso, a od roku Heyner Hybrid. Te ostatnie najlepsze. Nawet po zeszłorocznej zimie nie zostały zajechane. Jestem pod wrażeniem
Ja polece inaczej.
Prawie 5lat temu po kupnie auta wymieniłem same piorka. 3x po 4zl. Do tego pory sa. Ale ich prsktycznie nie uzywam.
Na aucie siedzi powloka (cos ala niewidzialna wycieraczka). Szyba lapie mniej brudu. W zime do ok -5 nic nie zamarza. Deszcz z szyby zlatuje sam.
sporo wycieraczek slabo dziala bo szyba od wody zakamieniona na max.
Aktualnie od dwóch tygodni mam założone Oximo bezszkieletowe. Jak na ten moment bez zastrzeżeń. Ostatni rok przejechałem na Bosch Aerotwin bezszkieletowych. Były spoko, ale zakończyły żywot. Guma była już na piórach poszarpana i nie zbierały. W sumie trochę za późno się zorientowałem, bo jakbym wiedział to bym ich nie wywalał. Można na znanym portalu aukcyjnym zamówić 6 sztuk samych gumek od Goodrain za 4 dyszki. Gumy pasują m. in. do Aerotwinów Boscha. Gumy długie, bo 70 cm, więc po montażu można przyciąć do odpowiedniej długości. Przy następnej wymianie tak to właśnie ogarnę. Taniej i mniej syfu dla środowiska.
Miałem nieprzyjemną sytuację. Jadąc w piątek do pracy zauważyłem, że niemal nowe wycieraczki strasznie smużą. Po użyciu płynu do spryskiwaczy przez dobrych 5-6 sekund była masakra jakby coś tłustego było na szybie. Płyn wykluczam, bo do tej pory wcześniej wszystko było git. Pomyślałem, że te Oximo to szajs, ale tknęło mnie by sprawdzić co się dzieje. Postanowiłem wyczyścić pióra. Psikałem płynem do szyb od ADBL oraz czyściwem papierowym przeciągałem po piórach. Jakie było moje zaskoczenie, gdy na papierze pojawiło się mnóstwo ciemnej kaszany. Było tego tyle, że to co nie zebrał papier wałkowało się na gumie. Po ogarnięciu tematu wycieraczki zbierają znów jak nowe. Nigdy wcześniej nic się takiego nie działo. Mieliście już tak?
Nie nigdy
Moje Bosch Aero w hyundai tzn to krótsze pióro trochę podskakuje z początku. Może też je przetrę. A jeśli to nie pomoże to trzeba będzie wymienić bo to już ponad 2 lata minęły. Po za tym podskokiem zbierają bardzo fajne mimo swojego wieku. Jeśli będzie wymiana na kolejne Bosch Aero oczywiście bez kombinacji i szukania tańszych rozwiązań.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.