Olej kupiony u autoryzowanego dystrybutora Ekonaft fizycznie nie przez internet.
Toyota 1.4 d4d ma wyczuwalną turbodziurę ze względu na brak geometri, na Mobilu było tylko gorzej. Kto jeździł tym silnikiem to wie.
Cóż też mysłalem ze jak olej spełnia c2/c3 to nie ma znaczenia ale popiołów jest więcej niż deklaruje producent i dpf wypalał sie dłużej, inna teoria głosi że wypala sie dłużej bo nie mógł utrzymać zakładanej temperatury.
u mnie temperatura raczej stała obciążenie 600 C luz ~400C. Być moze w fordach jest inaczej ale to auto na F wiec nie bedzie mi dane sprawdzić. Do tego silnika mobila już nie naleje, ale nie zrażam sie w aucie zony mobil pasuje jak ulał... dziwne bo to fiat wiec na F
Toyota 1.4 d4d ma wyczuwalną turbodziurę ze względu na brak geometri, na Mobilu było tylko gorzej. Kto jeździł tym silnikiem to wie.
Cóż też mysłalem ze jak olej spełnia c2/c3 to nie ma znaczenia ale popiołów jest więcej niż deklaruje producent i dpf wypalał sie dłużej, inna teoria głosi że wypala sie dłużej bo nie mógł utrzymać zakładanej temperatury.
u mnie temperatura raczej stała obciążenie 600 C luz ~400C. Być moze w fordach jest inaczej ale to auto na F wiec nie bedzie mi dane sprawdzić. Do tego silnika mobila już nie naleje, ale nie zrażam sie w aucie zony mobil pasuje jak ulał... dziwne bo to fiat wiec na F