Katy zregenerowane i auto w końcu odzyskało moc. Temat ogarnięty na zasadzie wysyłki kolektorów i wymiany wkładów. Koszt 2x800zl za wkłady + 200zł wspawanie. Jeśli byłby ktoś zainteresowany to mogę podać dane firmy na priv która mi to robiła.
Czy ja wiem. Mówił, że używają specjalnego przyrządu, żeby zachować oryginalną geometrię kolektora, bo jak by nie patrzeć jest to bardzo istotne i że to podobno kilka godzin roboty. Stówka od sztuki to chyba nie tak źle. Zresztą co dzisiaj jest tanie
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Eee... Więcej kombinacji ze wspawaniem i spasowaniem wszystkiego, a tak mam wszystko w oryginalnych puszkach. Trzeba by kombinować z uchwytami osłony termicznej itp. To była świadoma decyzja
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.