Bochcio
Użytkownik
- Samochód
- Passat 2.0 TDI
Seat Leon 1.6 BSE 2008 rok.
Salon PL 2gi właściciel. 1szy przejechał od wyjazdu z salonu 270 tys km, głównie autostrada Polska-Holandia, pewnie jazda cały czas na obrotach 4/5 tys z racji krótkiej skrzyni, interwały do około 15 000 z tego co mi wiadomo, ale nie wiem jakich producentów olej, raczej 5w30, bo takie karteczki czy informacje przewijały się w dokumentach które dostałem od 1szego właściciela.
Ostatnie dwie wymiany oleju: najpierw Motul X-Cess 5w40 poprzedzony plukanka Liquy Molly dużą czarną (przy przebiegu 270 tys), nastepnie Millers Trident 5w40 A3/B4, poprzedzony tą samą płukanką( przy 281 tys). W chwili otwarcia pokrywy zaworów przebieg 291 000 km.
Powód: uszczelnienie motoru: wymiana uszczelki pokrywy zaworów, uszczelek kolektora, uszczelniacz wałka rozrządu i wału korbowego wraz z kompletną wymianą rozrządu. Tak wygląda to na zdjęciu:
Salon PL 2gi właściciel. 1szy przejechał od wyjazdu z salonu 270 tys km, głównie autostrada Polska-Holandia, pewnie jazda cały czas na obrotach 4/5 tys z racji krótkiej skrzyni, interwały do około 15 000 z tego co mi wiadomo, ale nie wiem jakich producentów olej, raczej 5w30, bo takie karteczki czy informacje przewijały się w dokumentach które dostałem od 1szego właściciela.
Ostatnie dwie wymiany oleju: najpierw Motul X-Cess 5w40 poprzedzony plukanka Liquy Molly dużą czarną (przy przebiegu 270 tys), nastepnie Millers Trident 5w40 A3/B4, poprzedzony tą samą płukanką( przy 281 tys). W chwili otwarcia pokrywy zaworów przebieg 291 000 km.
Powód: uszczelnienie motoru: wymiana uszczelki pokrywy zaworów, uszczelek kolektora, uszczelniacz wałka rozrządu i wału korbowego wraz z kompletną wymianą rozrządu. Tak wygląda to na zdjęciu: