• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

K2 diesel dictum
Sam jade właśnie w trase ponad 800km
Na bak wlalem 2 puszki
 
@Michalos12 to K2 masz sprawdzone? Jakoś nie mam do tego przekonania. 2 opakowania to pewnie już byś kupił LM2666.
Tylko na tym produkcie udało mi się wyciągnąć interwał wypalania DPF powyżej 1000km
 
Ja testowałem K2 Dictum w ojca Zafirce 1.9 CDTI 120 KM. Korekty poprawiły się. Butelka wlana na pełny kocioł, który został wypalony w trasie.
 
@michalm83
Mam
Testowałem w 1.4 hdi, zmniejszył Zadymienie, i ciszej pracują wtryski.
2 puszki na 45l On
 
Kupione. Testujemy.
a0bacad10b133bb61e173e23b2fdae0e.jpg
 
Panowie nie zaszkodzi zmieszanie mannola 9930 + lm2666 . Mam pół baku on z mannolem. Jutro trasa i dałbym coś do czyszczenie wtryskiwaczy.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 
Oilsyn Carbon Code DPF Turbo Doctor - Czy ktoś korzystał już, testował ? Temat może nie do końca odpowiedni, ale czy ma ktoś doświadczenie z preparatem Tunap 988 (dawny 986) ?
 
Last edited:
Mój Arsenał 😁
IMG_20220902_213830.jpg

Jeszcze w aucie 50ml Cetan-R zostało, mannol będzie teraz i już czeka w butelce 100ml na tankowanie, 100ml na 70l to chyba nie tak za dużo. 1:700 zamiast 1:100
A na zimę 🥶 będzie kleen-flo.
 
Będzie pan za...mulony.
Cetan r + mannol raczej bym sugerował.
No i nie na cały zbiornik, w razie gdyby była potrzeba rozcieńczenia 😉
 
Cetan-R to mówię już resztka 50ml z 500 została do wlania w bagażniku.

W baku w granicach 1:1000 obecny też
Rozlany na 2 auta i prawie wyjeżdżony.

Mannol też ma jakiś tam niewielki dodatek 2-EHN plus smar estrowy.
Zobaczymy czy będzie muł, jak tak to może czymś innym dobijemy 2-EHN.

Ale może właśnie jest go za dużo i dlatego dymi.
Ale kop jest całkiem przyzwoity na tym cetanie, ratuje trochę paliwo BP bo mam wrażenie że po nim jest muł 🤔.

Ewentualnie nawąchalem sobie za dużo dodatków i sobie to wkręcam 😁😁😁
 
1:1000 2ehn to nie jest jakaś przesada.
Z tego co pamiętam z msds mannola, to nie ma 2ehn, chyba że coś zaktualizowali.
 
A co wy na to , ze tabletka do baku i 20% oszczędności?



Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Czyli to jak Amway działa.

Skoro zostawia osady... Ar9100 też zostawia rudy osad co widac po świecach , to i w katalizatorze...?
Bede wymieniał filtr paliwa ten co jest w baku w Hondach, ciekaw jestem w jakim bedzue stanie i czym zabrudzony , auto trochę szarpie, jakby paliwa nie dostawał

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Last edited:
@michalm83 jakie masz wrażenia z zastosowania Diesel Race DNA? Kończy mi się AR6900D i zastanawiam się czy przy nim zostać czy spróbować Race DNA? O ile dobrze rozumiem 6900D jest bardziej nastawiony na czyszczenie układu paliwowego, natomiast DNA na poprawę osiągów? Może @wlyszkow wyjaśniłby różnice w obu produktach?
 
@gopiter ja używałem tego i tego .Auto zdecydowanie bardziej zrywniejsze na DNA.Teraz zalałem standardowo Ultimate i polowe dawki 6900 i zawsze myślałem ze fajnie się odpycha na tej mieszance.Ale po zastosowaniu DNA zdecydowanie lepiej jest to odczuwalne
 
Może ktoś kto ma podniesioną moc (wykres na zwykłym paliwie) skusi się na "zhamowanie" z DNA? Jeśli z AR jest lepiej niż na paliwie solo , a z DNA lepiej niż na AR to różnice powinny być znaczące i wykraczające po za błąd pomiarowy.
 
@michalm83 jakie masz wrażenia z zastosowania Diesel Race DNA
Jeśli chodzi o moja skromna opinie to bez szału. Kolor i zapach to samo co AR i postawił bym znak równości miedzy tymi produktami. Lepsze odczucia miałem na Amsoil Cetane Boost . Zmieniłem bo poczytałem że ACB nie ma żadnego dodatku smarującego.
"Wypalę" to i wracam do ACB.
 
Moje odczucia są podobne jak u @michalm83...bo silnik zachowuje się identycznie jak na podwójnej dawce AR, czyli średnio odczuwalna poprawa parametrów(kultura pracy, przyspieszenie). Na podstawowej dawce AR u mnie absolutnie nic się nie zmienia(poza potencjalnym efektem smarującym, czyszczącym itp.), dlatego szukałem innych dawek i preparatów, przerabiając wszystkie dostępne na rynku. Najbardziej optymalnym dla mojego silnika (1.6 TDI DDYA) okazuje się być mix AR i ACB w dawce po 50ml/50litrów ON, dlatego bezwzględnie wracam do tego "patentu"...
 
Back
Top