• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

"Unlike the vegetable and waste oils used to fuel converted diesel engines, biodiesel is a drop-in biofuel, meaning it is compatible with existing diesel engines and distribution infrastructure. However, it is usually blended with petrodiesel (typically to less than 10%) since most engines cannot run on pure Biodiesel without modification.[4][5] Biodiesel blends can also be used as heating oil."
Jednak B7 ma sobie trochę bio. Nie lepiej jest lać czyste B0 plus tak jak do tej pory AR6900D ?
 
Lepiej tankowac zwykle ON dostepne na stacji (plus ewentualnie dodatek) niz zawracac sobie gitare.
 
A ja wam powiem tak odnośnie DNA fakt jest i tego nie da ująć auto jest zrywniejsze ale jakoś nie zauważyłem mniejszego spalania tak jak paliła tak pali .Chlajus to moje auto
 
Amsoil Cetane Boost
@Pedros chyba po tym produkcie ACB zauważyłem najlepsze efekty. Ale jego cena spora. Czym to sie różni od DNA od Oilsyn?
Czytam ostatnie posty i widzę że to DNA jest polecane częściej niż AR6900. Zmieniła sie moda czy ten DNA "lepszy"?
 
ACB to sam 2-EHN w dawkach 1:1000 sprawdza się najlepiej ale nie ma nic poza tym w sensie detergentów, smarów.

O DNA nic nie mogę powiedzieć - nie miałem kontaktu :)
 
Na ACB byłem zdecydowany ale gdzieś tu czytałem że to nie zwiera żadnego smarowidła.
Chyba sie skusze na DNA. Choć butelka kolor identyczne jak AR
 
Ecomax może zawiera ciut więcej 2ehn wg msds ale kosztem innych składników, których w 6900d jest więcej, np estrowy dodatek smarny, detergenty sprawdzone na DW10, katlizator spalania itp itd.

Zawsze można prosto ciut taniej albo kompleksowo ciut drożej.
Uzywam 6900d, myślałem nad zmianą na Ecomax (1.6 tdi cayc), wnioskuję że 6900d jednak lepszy, nie zalezy mi na fajerwerkach, aby smaru w paliwie było więcej, nie patrze też na cenę, zalezy mi na czymś dobrym. Po zastosowaniu 6900d silnik świetnie pracuje (zwykly on orlen), dodam ze na vervie bez dodatku twarda praca, verva plus 6900 nie stosowałem i nie widzę sensu. Po dłuższym użytkowaniu 6900d zauwazylem ze w pewnym momencie wypluł sporo sadzy aż tylna klapa była nieco zabrudzona większymi kawałkami sadzy. Uspokoiło się, rura na wydechu lekko czarna ale czern sadzy jest jaśniejsza jakby dopalona lepiej , suto po chipie niestety nie wiem na ile go zrobili.
 
Czy komuś też podczas stosowania ar6900d fap wypala się częściej? Powinno raczej być na odwrót a tu taki efekt.
 
@bartekkk Jak duża jest różnica w dystansie pomiędzy wypaleniami przed i po zastsowaniu AR6900D-Max ? To pierwszy bak ON z dodatkiem czy dłuższy czas już stosowany ?
 
@bartekkk Jak duża jest różnica w dystansie pomiędzy wypaleniami przed i po zastsowaniu AR6900D-Max ? To pierwszy bak ON z dodatkiem czy dłuższy czas już stosowany ?
Od 4 tankowan i za każdym razem tak samo. Z archoilem wypala się średnio co 600-650km, a na zwykłym paliwie z orlenu co 750-800km.
 
To jest moja subiektywna opinia. Orlen od kilkunastu miesięcy pomieszał coś w składzie ON.
 
Panowie co jutro mogę na szybko w miarę skutecznego wlać do dieselka z czyszczących.

Leci w trasę i aż żal nie wykorzystać do zalania jakiegoś czyściła.

Najpierw jeżdżony na on premium, potem on zwykłe + Skydd, obecnie on zwykłe + Cetan-R

Filtr paliwa świeży, może z 5000km i przy montażu wlany 0,5l czyścik wprost do filtra

Liqui Moly jakieś czy coś innego?
Może Teca? Ale on drogi a płukanka do silnika niekoniecznie jest jakaś ekstra-szał-super.

Żebym jutro mógł kupić w Intercars albo innej
hurtowni bo AR6400-D już niestety nie przyjdzie :///
 
Tak się czysci domowym sposobem, apropos plukanki do silnika tec, rozwiń swą " mysl" extra super ...
 

Attachments

  • 20220818_000435.jpg
    20220818_000435.jpg
    274,3 KB · Odwiedzin: 99
Last edited:
Back
Top