ower na moya przynajmniej zawsze bez bio
Nie zawsze, w okresie zimowym owszem, Power, Dynamic, Miles Plus, to paliwa B0, w okresie przejściowym i letnim przechodzą już zazwyczaj na B7. A przynajmniej tak wynika że świadectw, które sprawdzałem u siebie na Moya i Lotosie, na których zazwyczaj tankuję.
Jeżeli dobrze kojarzę, B0 jest u mnie na stacji Petrochemii należącej do MZK.
Poza tym, co jeszcze zauważyłem, HFFR letnich i przejściowych, oscyluje zazwyczaj w przedziale 200-300um, gdzie zimowe B0 i B0 na Petrochemii mają zazwyczaj 300um+, najczęściej w granicach 360-380um.
Także nie wiem, czy biorąc pod uwagę limity w zawartości siarki w paliwach, to B0 jest takie wspaniałe. Dlatego w zimie zazwyczaj leję coś do poprawy smarności, a do czyszczenia, raz na rok wrzucam UNIK+, albo AR6400.
a reszta premium niczym się nie różni od zwykłego, nawet świadectwa te same
Bo świadectwa wystawiane są dla paliw podstawowych. Najczęściej jest adnotacja, że został dodany uszlachetniacz dla paliwa takiego i takiego. Z rafinerii wyjeżdża przecież tylko paliwo podstawowe, premium robi się z niego dopiero na bazie paliwowej.
Verva orlenowska ma zawsze 55cetan
Nie zawsze, Orlen wycofał się już jakiś czas temu z tej deklaracji, teraz w karcie dla Verva ON masz LC min. 51, dokładnie tak samo, jak dla Effecty.