• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

To, że ktoś pisze prostymi zdaniami nie znaczy, że nie jest inteligentny.
Znam mnóstwo ludzi, którzy co drugie słowo walą na ka i cha, a inteligencji im nie mogę odmówić 😁
Sam zresztą przeklęty jestem 😊😊😊😉😉😉😇😇😇
 
Kilka słów o Oilsyn Diesel Race DNA. Test był na małym dystansie (około 300 km). U mnie dawka 1:500 (100ml na 50l ON) okazała się za "bogata" (tak mi się wydaje :)). W trasie super, wręcz zaskakujące odejście od dołu, szybka reakcja na "gaz" i cicho. Za to na mieście w upale, silnik wręcz zatykało. Duża turbodziura i zdecydowanie gorsze odejście. Do tego naprawdę głośno na wolnych obrotach.
Zmniejszyłem dawkę do 1:625 (80ml na 50l ON) i jest zdecydowanie lepiej. Dużo ciszej i autko ma potężne odejście od samego dołu (jak na swoje możliwości).
Spalanie dla obydwu dawek spadło o 6-7% w porównaniu z czystym ON. Pomiarów z DNA było 3, na czystym ON znacznie więcej (ten sam odcinek na autostradzie i 120 na tempomacie).
 
Może kwestia upału...
Fajnie, że zwrot na spalaniu u Ciebie także jest podwójny do inwestycji
 
Ja pierdziele, ale wy smaka robicie na to DNA 😂😎
Jeszcze muszę do czwartku wutrzymać i odpalam gruza na DNA
 
Last edited:
Kilka słów o Oilsyn Diesel Race DNA. Test był na małym dystansie (około 300 km). U mnie dawka 1:500 (100ml na 50l ON) okazała się za "bogata" (tak mi się wydaje :)). W trasie super, wręcz zaskakujące odejście od dołu, szybka reakcja na "gaz" i cicho. Za to na mieście w upale, silnik wręcz zatykało. Duża turbodziura i zdecydowanie gorsze odejście. Do tego naprawdę głośno na wolnych obrotach.
Zmniejszyłem dawkę do 1:625 (80ml na 50l ON) i jest zdecydowanie lepiej. Dużo ciszej i autko ma potężne odejście od samego dołu (jak na swoje możliwości).
Spalanie dla obydwu dawek spadło o 6-7% w porównaniu z czystym ON. Pomiarów z DNA było 3, na czystym ON znacznie więcej (ten sam odcinek na autostradzie i 120 na tempomacie).
A w jakim aucie testowałeś?
 
Kilka słów o Oilsyn Diesel Race DNA. Test był na małym dystansie (około 300 km). U mnie dawka 1:500 (100ml na 50l ON) okazała się za "bogata" (tak mi się wydaje :)). W trasie super, wręcz zaskakujące odejście od dołu, szybka reakcja na "gaz" i cicho. Za to na mieście w upale, silnik wręcz zatykało. Duża turbodziura i zdecydowanie gorsze odejście. Do tego naprawdę głośno na wolnych obrotach.
Zmniejszyłem dawkę do 1:625 (80ml na 50l ON) i jest zdecydowanie lepiej. Dużo ciszej i autko ma potężne odejście od samego dołu (jak na swoje możliwości).
Spalanie dla obydwu dawek spadło o 6-7% w porównaniu z czystym ON. Pomiarów z DNA było 3, na czystym ON znacznie więcej (ten sam odcinek na autostradzie i 120 na tempomacie).
A jak z prędkością Cmax nie było tak jakby kagańca?
 
Mój tato też ma podobne do was spostrzeżenia że za bogata mieszanka. Przyspieszenie dużo lepsze ,widać więcej mocy natomiast przy wyższych prędkościach głośniej silnik chodzi i basowo buczy. Ogólnie głośniej nawet na postoju trochę chodzi silnik i przy jeździe po mieście bardziej się grzeje widać po temperaturach oleju że 4-5 C są wyższe na DNA RACE. Spalanie rzeczywiście jest mniejsze mimo szybszej jazdy 😀 niedługo zmniejszymy dawkę na 70 procent maksymalnej i zobaczymy jak będzie auto jeździło
 
@wlyszkow ja czekam na coś nowego do benzyny, do gazu w Fordzie zostaje mi cały czas 6200, ale w Dacii chętnie bym coś nowego potestował :) mam jeszcze trochę ponad pół butelki 6900, wczoraj zrobiłem zamówienie, ale wstrzymałem się i nie wziąłem 6900 bo czekam na nowe, kiedy można się spodziewać?
 
FORD FOCUS MK3 1.5 TDCI 120 KM, v max od roku nie testowane. W tym samochodzie nie ma to sensu. Testy robione są pod kątem ekonomii i "komfortu" podróżowania. Zwracam uwagę na odczucie pojawienia się NM czyli przyspieszania przy stosunkowo niskich RPM, głośność i barwę dźwięku silnika oraz spalanie.
Dzisiaj płukanie układu, jak ja nie lubię jeździć na czystym ON...
 
Aż sam nie mogę się doczekać kiedy do swojego 2.0 dCi zaleje,bo kupione 1 litr jest tylko wyjeździć muszę czysty on,chyba w weekend zabiorę rodzinkę do Czech na Sky Bridge i już wpadnie 200km i powinno być po paliwie
 
Taka ciekawostka-przestroga! Przygotowałem sobie porcje dodatków na wyjazd w mniejszym opakowaniu (AR 6900 D-max+Amsoil cetane boost) wykorzystując butelki po KLEEN-FLO DIESEL LUBRICANT 195ML (no.952). Po kilku dniach stania na półce w garażu butelki zmatowiały i zrobiły się miękkie, na szczęście nie włożyłem do bagażnika, bo jeszcze dzień, dwa i wszystko by popłynęło. Dziwi mnie tylko to, że przecież wykorzystałem opakowanie po dodatku do paliwa!!! Szyjka butelki, z którą płyn się nie stykał, pozostała klarowna i twarda. Czyżby zawartość 2-EHN to spowodowała, bo oryginalne smarowidło chyba go nie zawiera? To samo przelane do małej buteleczki po Mannol diesel ester i wszystko OK.
smar-do-silnikow-diesla-195ml--kleen-flo.jpg
 
Przed wczoraj przygotwałem sobie również mieszankę amsoil booster z 6900D, w weekend mam jechac zatankowac, sprawdze, czy buteleczka jeszcze "zyje". Uzylem buteleczki 50ml po dodatku do benzyny K2.
 
Przed wczoraj przygotwałem sobie również mieszankę amsoil booster z 6900D, w weekend mam jechac zatankowac, sprawdze, czy buteleczka jeszcze "zyje". Uzylem buteleczki 50ml po dodatku do benzyny K2.
Buteleczki od K2 są odporne, używam kilka lat, ale to mała pojemność jest...
 
Buteleczki 100 ml od Mannol diesel i benzyna są odporne chyba na wszystkie dodatki dstępne na rynku a do tego mają podziałkę co 10 ml co moim zdaniem jest super przydatne
 
Czym ten dna się różni od ar 6900 ? Dużo lepszy ?
 
Witam będę robił taka małą trasę 700 km i pytanko do znawców tematu, czy opłaca się mieszać
Amsoil Diesel Cetane Boost + Oilsyn Diesel Race DNA
Czy może Oilsyn Diesel Race DNA zmieszać z z czym innym? A może wystarczy samo DNA?
A jak mieszać to w jakich proporcjach takich jak producent sugeruje czy metodą prób i błędów?
 
Na papierze to DNA jest kompletniejszym dodatkiem bo też smaruje i chroni, a dodatek Amsoila z opisu tak jakby tylko podnosił liczbę cetanową.

Zalej jeden i wyczuj jego działanie. Amsoil ma świetny ten kompletny co łączy wszystkie ich produkty w jeden, a ten "samotny" cetane booster na papierze to taki sobie do użycia na codzień.

Nie łącz dwóch, nie psuj formuły. DNA wygląda bardziej interesująco i taki bym wybrał. Jak Amsoil to ten Diesel All In One.
 
Last edited:
Przejechalem dwa razy taka sama trasę na ar6900d jak wczesniej bez dodatku. Roznic w spalaniu brak. Czy w mocy jest roznica, nie wiem.
Oby to dzialalo przynejmniej na czystosc w ukladzie i lepiej smarowalo.

Poprawka,
Ar6900 plus domieszka amsoil cetane booster.
 
Last edited:
Back
Top