Jeśli dla kogoś Eurol FS 0W30 Syntence jest zbyt cienki lub uważa, że ma zbyt duże zrzuty paliwa proponuję przyjrzeć się takiemu dodatkowi:
Pytałem dystrybutora - można do DPF.
W składzie jest wolfram i dużo dobrej jakości polimerów które nieco podnoszą lepkość wykokotemperaturową oszczędzając „zero”
Nie jest to żaden ulep - doktor przetestowałem w dużej benzynie i w tdi.
Samopoczucie bardzo dobre ale nic więcej nie mogę powiedzieć. Takie dodatki albo trzeba analizować albo oceniać po znacznym przebiegu niemniej.
To raczej jako ciekawostkę przedstawiam bo mój (forumowy właściwie) patent na święty spokój to AR 9100 który:
- kompensuje Ew resztki płukanki
- zmniejsza tarcie i działa AW
- podnosi TBN - udowodnione analizami
- utrzymuje nadzwyczajną czystość wnętrza silnika
- daje spokojna głowę jak wypalanie DPF przegapię bo rozcieńczanie Eurola nie jest straszne plus AR, który zwiększa rezerwę kompensowania skutków ubocznych paliwa w oleju
- wybacza wcześniejsze depnięcie na nie do końca rozgrzanym silniku
Można tak wymieniać i wymieniać jak turbina ma lepiej ale przekonanych nie ma co przekonywać tylko utwierdzam się ze taki pakiet jest w zasięgu każdego i jest ekonomicznie atrakcyjny.