@k.n. EGR będziesz demontował? Jeśli tak, to zdecydowanie specyfiki od Moje Auto, masz wersję z atomizerem i w sprayu, ta w sprayu jest mocniejsza, koniecznie rękawiczki, okulary i dobrze wentylowane pomieszczenie, najlepiej w ogóle na otwartym powietrzu.
Złączki elektryczne, jak nie są zawilgocone i to czyszczenie z nalotów, to kup po prostu IPA w sprayu, electricx od CX-a i po prostu zrób płukanie i smarowanie, tyle. Jak są zawilgocone i zaśniedziałe, to tylko pozostaje czyszczenie mechaniczne. Ewentualnie dla ułatwienia, mając kompresor, kupujesz kontakt spray od Caramby, pryskasz styki, suszysz powietrzem i jest git, Caramba ma bardzo dobrą chemię ogólnie, a kontakt, raz że naprawdę czyści, to po wysuszeniu zostawia zabezpieczająca warstwę.
Klucze dynamometryczne, ja mając różne od King Tony, Teng Tools, Proxxona, Jonnesway, do majsterkowania polecam tanie klucze Neoma, albo któryś z pierwszych dwóch opcji Tony, albo Teng.