wlyszkow
Użytkownik
Nie bylo żadnej redukcji składnika cetanowego w AR6900d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Jeszcze wyższej liczby cetanowej może nie wykorzystać, zależy od silnika, ale więcej detergentów oraz smaru może się przydać.Panowie to jak jest z dodawaniem tego dodatku do paliw premium? Ja diesla tankuje na Shell i stosuje od kilku tankowań VPower diesel. Jest różnica w pracy silnika. Czy jest sens dodawać do tego paliwa ar6900d?
Na LOTOS-ie i Circle K jest tak samo, ale na ORLEN-ie już nie. Zwykły ON LC-51, ale Verva ON-LC-55. Tu i tu sprawdzałem karty charakterystyki. Wszystkie paliwa premium(ON) pochodzące z rafinerii gdańskiej są LC-51, a z płockiej LC-55.No nie chce mi się wierzyć że taka sama liczba cetanowa jest zwykłego ON i Vpover
No a niby skąd...Wszyscy biorą z polskich rafinerii i dodają swoje dodatki do paliw premium. Ale nikt Ci nie zdradzi co to jest, dostaniesz tylko kartę charakterystyki z rafinerii, z której dana partia paliwa pochodzi. Na przykład Auchan bierze z Orlenu i na stacji, na której tankuje bieżąca karta jest naklejona na szybie przy kasie i nie trzeba o nią prosić.No ale Shell Vpover wydaje mi się że nie jest z polskich rafinerii