inspire
Użytkownik
- Samochód
- 200SX S13 TypeX
Nie masz z nią problemów na mokrym? Dla mnie ta opona to dno dna, trochę deszczu i jechać się na niej nie da.Michelin Primacy 3,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Nie masz z nią problemów na mokrym? Dla mnie ta opona to dno dna, trochę deszczu i jechać się na niej nie da.Michelin Primacy 3,
Mega dobra opona. przy 3 mm bieżnika na deszczu koła na 2/3cim biegu nie zabuksują, ale auto ponad 1,6t i tylko 2.0 diesel.Nie masz z nią problemów na mokrym? Dla mnie ta opona to dno dna, trochę deszczu i jechać się na niej nie da.
Ja mam WS5, niby C/C/72dB, ale są ciche i jak dla mnie mega. A rozmiar 235.Zobacz produkcję , made in ?
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
doubleNie wiem, w testach na https://www.tyrereviews.co.uk/ w tym budżecie nic ciekawszego nie znalazłem.
Ale dobre opony premium dzielimy na touring i sport. Każda sport ma poziom głośności ok 71 dB . Touringi maja sporadycznie 69 lub 70 . Zreszta etykiety i oznaczenie głośności to fikcja w porownaniu do pomiarów testowych . Ale Conti ogólnie są głośnymi oponami . Zauważyłem prawidłowość ze ciche opony są od producentów mniej znanych i opony te nie brylują pod względem zachowania na drodze w testachNo gratuluje mega ciche 72dB , no ale made in Germany załatwia wszystko
Wiesz mam ta oponę obecnie w 1 aucie w roznych warunkach jeździłem i nigdzie absolutnie nigdzie mnie nie zawiodła . W nowym Audi dostałem na pierwszy montaż z indeksem Y i homologacja Audi AO . Obecnie założyłem F1 asymetric 5 i powiem Ci szczerze nigdzie nie widzę nic co było by efektem Wow względem Primacy 3 . Kiepskie z michelina to są Energy Saver pod względem zachowania na mokrymNie masz z nią problemów na mokrym? Dla mnie ta opona to dno dna, trochę deszczu i jechać się na niej nie da.
Jak zdjąłem koło i chciałem założyć koło z tymi dębicami to musiałem auto wyżej podnieść, bo nie wchodziły xDPiszesz jakby bieżnik miał wysokość jak w oponach do traktora
Jak temperatura spadnie w okolicę zera i jezdnia będzie mokra to uważaj nawet na skrzyżowaniach, bo te opony uślizgują się w zakrętach, mają bardzo słabe trzymanie boczne. Na wprost nie jest najgorzej, ale na skręconych kołach dramat.