• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - Temat ogólny

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
A ja ostatnio u siebie zaobserwowałem, że miska olejowa już zimna a nad nią i skrzynia jeszcze ciepła. Skrzynia u mnie najwolniej stygnie, płyn zimny, olej zimny, a skrzynia od spodu jak się dotknie jeszcze letnia.
 
Jeżdżę jakoś 3 tysiące z Oilem LL. Za jakieś trzy wymienię olej a przed wymianą dodam Oilem Flush. Potem znowu Oilem LL. Wszystko przy próbie zmniejszenia zużycia oleju. Całe szczęście robię co jakiś czas trasy po 130km, gdzie płukanka LL zdąży się rozgrzać.

Wysłane z mojego ALP-L09 przy użyciu Tapatalka
 
A ja ostatnio u siebie zaobserwowałem, że miska olejowa już zimna a nad nią i skrzynia jeszcze ciepła. Skrzynia u mnie najwolniej stygnie, płyn zimny, olej zimny, a skrzynia od spodu jak się dotknie jeszcze letnia.
Micha zazwyczaj jest z cienkiego alu albo blachy stalowej więc szybko stygnie sama z siebie

Pozdrawiam,
 
gdzie płukanka LL zdąży się rozgrzać.
Wedle info nie musi, bo działa od temp. pokojowej, ale nie zaszkodzi.
Obecnie po 3kkm z Oilem LL pobory Ci spadły coś ?
@rob_roy miskę mam stalową, czyli płyny sobie, a metale inaczej.
 
Wedle info nie musi, bo działa od temp. pokojowej, ale nie zaszkodzi.
Obecnie po 3kkm z Oilem LL pobory Ci spadły coś ?
@rob_roy miskę mam stalową, czyli płyny sobie, a metale inaczej.
Za wcześnie, by stwierdzić. Brał mi około 200ml/tysiąc km. ale dla pełnego obrazu muszę go pogonić godzinkę z prędkością około 150km/h. Z sądami jakimikolwiek muszę poczekać.

Wysłane z mojego ALP-L09 przy użyciu Tapatalka
 
Niby każdy przypadek inny, ale mając pobory dokładnie sprawdzone 220ml/1kkm przed i po prawie 3kkm z Oilem LL, ciekaw jestem Twojego przyszłego sądu. Daj jakoś znać, podobieństwo poborów mnie skłania do ciekawości.
 
Niby każdy przypadek inny, ale mając pobory dokładnie sprawdzone 220ml/1kkm przed i po prawie 3kkm z Oilem LL, ciekaw jestem Twojego przyszłego sądu. Daj jakoś znać, podobieństwo poborów mnie skłania do ciekawości.
Problem tym, że najprawdopodobniej mój silnik najwięcej pije mając łogiń na autostradzie. Podam oczywiście, co mi wyszłoby ale nie wiem, czy odwzoruję dokładnie schematy jazdy. Jakikolwiek spadek by mnie zadowolił

Wysłane z mojego ALP-L09 przy użyciu Tapatalka
 
Mój podobnie zaczyna pić od stałych wyższych prędkości, schematy schematami, a spadki to co innego. Pamiętaj coś opisać po. Nie biorę tego jako przykład, ale mamy silniki tej samej marki.

Nie moja wina, że ktoś dopiero po ubytku wiadra widzi braki 😝

😄😁😆😂🤣🤓
 
Last edited by a moderator:
@Szpako zauważyłeś po 2820 oleju nowego weszło tyle co wcześniej po olej/olej, czy więcej ?
 
@Skiper ciężko mi stwierdzić, ponieważ olej odsysalem przez bagnet mając nadzieję, że wszystko zeszło. Dzisiaj będę przelewać stary olej do oryginalnych baniek to dam znać.

Ale raczej tyle samo.
 
odsysalem przez bagnet mając nadzieję, że wszystko zeszło
Zależy od konstrukcji miski olejowej. Czasem jest tak, że odessiesz wszystko, a czasem po odkręceniu korka spustowego jeszcze ze 200ml poleci.
 
Zawsze polecam kontrolę korkiem spustowym. Mamy wtedy pewność, czy metoda pompką jest w naszym przypadku skuteczna.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 
Wybrałem ten sposób ze względu braku możliwości spuszczenia tradycyjna metodą.
 
Wiadomo, nie zawsze jest możliwość. Ja mieszkam w bloku, ale na szczęście mam dostęp do ogrodu, gdzie na spokojnie spuszczę korkiem do wiadra.
 
Mógłbym jeszcze zapytać o dostęp do kanału przy bloku na parkingu ale wydaje mi się fajną alternatywą spuszczanie oleju w ten sposób - bez brudzenia ;-)

Dodatkowo akurat brak klucza imbusowego 10 - nigdzie nie mogłem kupić.
 
Back
Top