wlyszkow
Użytkownik
Cleaner dostał zadanie znacznie trudniejsze serio ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Jeśli ten co wyleciał brałeś też na bagnet to OK. Nie można porównać oleju na bagnecie do oleju w strudze z miski, czy zlanego w naczyniu.olej wyleciał dużo ciemniejszy niż był na bagnecie
Czekamy na relacje, jednorazowe nie zawsze coś zmienia niestety, ale nie zapeszam.Będę zdawał relacje co jakiś czas o poborach czyli jak wpływa (NAJPRAWDOPODOBNIEJ) na zużyte uszczelniacze zaworowe, mam nadzieję, że już jednorazowe grube płukanie przyniesie jakieś pozytywne zmiany.
Jeśli zgodnie z manualem, to może i tak. Ale jeśli poza, to warto by płukanka miała jakąś ochronę i nie była samą naftą. Stary olej wywali każda, ale w myciu i ochronie będzie różnica bankowo.Jak chodzi o płukanki postojowe, to z grubsza nie ma znaczenia, co zastosujesz.
Spokojnie wstęp chemiczny i dopiero jakieś grzebanie, do tego jest prosto i szybko, ale przy chęciach co szkodzi tańszym sposobem sprawdzić.Wiadomo, że najlepiej zmienić uszczelniacze. Najlepiej to zmienić motor na nowy z salonu albo wyremontować, a nie bawić się z chemią, tylko kto ma na to wszystko kasę?
Pewnie prędzej czy później zmienie te uszczelniacze, ale chce dać znać jak płukanka (która z tego co wypowiedzieli się inni powinna "odnowić" wszelkie gumy, w tym uszczelniacze zaworowe) wpływa na pobór oleju przez właśnie uszczelniacze, nie wiem czy ktoś kiedyś udokumentował jak to się ma do płukanek i chemi w silniku, wiem, że na pierścienie działa
Ja zastosowałem 2300 i Oilem Cleaner, w silniku syfu nie było i nie widać (góra) , pobory są nadal ale w innych warunkach. Zastosowałem i mam z głowy, a tak to bym się zastanawiał i żałował może. Teraz postojowe poza manual i może jazda. Przypadki są różne i nie zawsze to samo u każdego zadziała. Twoja opinia może być wskazówką, ale powstała jednak po zastosowaniu tych do jazdy. Każdy wybierze sam swoją drogę, z doświadczeniem lub bez. Ale coś co się zbierało w czasie i jest twarde, musi zmięknąć. Jak chcesz to wskażę Ci przykład, gdzie płukanie trwało 60kkm i pobory zeszły z 10L na 2L/10kkm. Pokora i cierpliwość czasem jest wskazana, inne sprawdzenia też.Moja opinia : nie każdy się z nią może zgadzać ale według mojej opinii płukanka długodystansowa nie wnosi nic konkretnego w temacie płukania silnika. Być może działa w jakims stopniu, lecz jak na tą cenę, okres działania (cały interwał) i do tego odpowiednie warunki nie przynosi efektów które dało by sie zaopserwowac.
Ale z jakim manualem? Ja nikomu nafty nie polecałem, odnosiłem się do płukanek dostępnych w sklepach i wszyscy zrozumieli.Jeśli zgodnie z manualem, to może i tak. Ale jeśli poza, to warto by płukanka miała jakąś ochronę i nie była samą naftą. Stary olej wywali każda, ale w myciu i ochronie będzie różnica bankowo.
Potrzebuję pomocy w odblokowaniu pierścieni w BMW. Ostatnio zaniepokoiła mnie wysoka korekta na jednym z cylindrów w Dieslu. Okazuje sie że sprężanie jest niższe o 2 bary od reszty cylindrów, pozostałe też nie idealnie. Zużycie mechaniczne w postaci zużytych tuleji odpada. Autko jezdzi super mimo wszytko ale chcialbym to ogarnąć.
Co do samego auta. Ma 247 tys przebiegu. Do 233 tys mialo obsługę long life w BMW. Zapewne Castrol ktory jak wiemy zostawia spory bałagan w przypadku stosowania Long Life.
I to jest przyczyną. Ja po zakupie zrobiłem 4-5 tys na valvoline syn power +AR9100 a teraz 9tys. na Meguin SL plus AR2300 ale jak widać Archoil nie odblokował pierścieni. Zimą temperatura oleju podczas jazdy byla okolo 79 stopni zwykle.
Będę wymienial teraz olej i mam w arsenale Oilem Oil Flush na ktorym chcę przyjechać się delikatnie godzinkę a później wleci Shell Helix Ultra 5w40. Może jakieś rady? Podwójna dawka Oilem? Oleju jest w układzie 8,5l. Wolalbym uniknąć wpuszczania nad tloki płukanki itp, ale może to jedyna opcja?
Na taką miskę to 3 puszki Oilem Flush a potem Oilem LL do nowego oleju ale dałbym 1x 6400d na pół baku jeszcze przed wymianą obecnego oleju.
Śmiało lej całość.Wlać całą na te moje 3.7l oleju? Czy mniej? Bo piszą, że całość na 6l.
Czarna to to samo, tylko większa pojemność. Lej całą.białą słabszą
Mogłeś wybrać lepiej ale tragedii nie ma. Kiedyś mechanicy mówili ze LM to agresywna płukanka. ale to piszę jako ciekawostkę. ja teraz używam produktów Archoil i Oilem. Ale żeby stwierdzić co jest lepsze to trzeba profesjonalne testy. W Lublinie w ASO Renault i Audi mają produkty FORTEKupiłem LM, tą białą słabszą. Mam benzynę i tylko 55tys przebiegu, więc to dobry wybór, tak? Wlać całą na te moje 3.7l oleju? Czy mniej? Bo piszą, że całość na 6l.
Sugerujesz, że ASO wybrało na podstawie testów a nie tylko marży?Mogłeś wybrać lepiej ale tragedii nie ma. Kiedyś mechanicy mówili ze LM to agresywna płukanka. ale to piszę jako ciekawostkę. ja teraz używam produktów Archoil i Oilem. Ale żeby stwierdzić co jest lepsze to trzeba profesjonalne testy. W Lublinie w ASO Renault i Audi mają produkty FORTE
Nie. Ja sam, osobiście płukałem silnik 5 minut na postoju i dojeżdżałem na kanał oddalony o 800 metrów.Myślicie, że to mogło wpłynąć na kondycje silnika?