Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Teraz w 1L taniej więc śmiało ;-)Zamiast robić chips dodałem podwójną dawkę Archoil'ku
Każdy diesel najlepiej ciągnie w zakresie 2000-3000obr/min bo wtedy osiąga swój największy moment obrotowy i najniższe spalanie, bo suszarka dmucha z całą mocą. Owszem na papierze producenci samochodów podają że max moment osiągany jest przy obrotach 1500 albo 1750 ale na hamowni wychodzi zwykle w okolicy 2300.@soszo, dieslem jeździcie w zakresie 2tysbib tu na wykresie szlaku nie ma, a te 32 koni było przy 3500 Ob ,tam mało kto z was kręci dieslem , to nie czujecie.
Ja ma benzynę vtec i kręcę czasem na 7 tys to jest wyraźny lepszy ciąg id 4 tys , a na krajowym już nie.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
AR6900-D Max nie ma wskazanej daty ważności i mamy wieloletnie próbki, z którymi nic złego się nie dzieje, byle zakręcone i nie trzymać na słońcu.@wlyszkow Kusisz tą promocją Jaki jest termin ważności 6900-D max? Na millersie eco jest napisane, że 2 lata od daty produkcji.
Wiem, że nie do mnie to pytanie, ale ostatnio znalazłem coś takiego:Jaka jest różnica w działaniu, pomiędzy AR6900D-max, a Hybrogen Road, stosowanych jako dodatek do ON?
Jakby co mam film z tego tylko tu nie mam jak wrzucić, chm może screena z filmu, przy 235 odrzuciłem tel na fotel , bo to był hardkor trzymać go i kiere .@Bodex nie zdajesz sobie sprawy ile trzeba koników dołożyć żeby tak ciężkie auto rozpedziło się o 25 kmh więcej. Ty wiesz swoje, ja wiem swoje i tak już zostanie.
Jeździłem, co prawda nie na mixolu, ale na LM1052. Mondeo IV, 2.0TDCi Euro V. Tak z pół roku na samej Vervie i z pół roku na Vervie + 2T. Na bieżąco sprawdzałem stan DPF-a i w tym przypadku powiem Ci, że się mylisz, bo jak na Vervie filtr robił regenerację co, pi razy drzwi 800km, tak na Vervie wzbogaconej o 2T w stosunku 1:200-1:250 nie zmieniło się kompletnie nic. Żaden z parametrów nie zmienił się na tyle, żeby można było mówić o wpływie 2T w paliwie, bo na czystym oleju napędowym miałem praktycznie takie same rozbieżności między tankowaniami.w fapie to tam jeszcze luz, bo jest mokry ale dpf podejrzewam, że szybko zarżnie
Jakie przyjąłeś założenia do "testu" i jakich wyników się spodziewasz?A ja za to zaczynam niekonwencjonalny test dodatku oleju 2t