• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Wirus był chyba w butelce
Turbomutacja
 
Kivi mówił, że auto jest po jego chipie.
 
paliwo jak paliwo, gdyby wziąć świadectwo pewnie to samo co na orlenie.
I tu przydał by się test porównawczy z paliwem z innej stacji. Bo papier wiele przyjmie. Ja jednak nie zakładam, że to paliwo jakieś kiepskie było. Tylko jak wytłumaczyć taki wynik?
 
@wova75.
Nie do końca papier przyjmie wszystko, u mnie wszystkie cpn biorą paliwo prosto z PERN Koluszki,więc wątpię by tam robili jakieś machlojki,
Jedynie jedna stacja w okolicy, sama sobie ściąga paliwo od lotosu, bo są rozlewnią paliw i im mogę trochę mniej zaufać.,ale jako jedyni za to mają w ofercie diesla B0
 
Zamiast robić chips dodałem podwójną dawkę Archoil'ku
 
do tego lepsze smarowanie i niższe spalanie, a jak chcesz wyłączyć to jedziesz zatankować. Czas się budzić powoli o_O.
Ale jak by co to chętnie odszczekam :cool:
 
@bluebox , wątek dotyczy podnoszenia jakości paliw za pomocą dodatków.
A tu macie na żywo zmierzone , zamiast paplaniny i to kto ma większą wiedzę o dodatkach .
Wszystko w temacie.

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
@Bodex źle zrozumiałeś. Filmik został już w tym temacie wcześniej wrzucony, a dzisiejsza dyskusja kręci się właśnie wokół niego.
 
@Bodex wierzysz w taki przyrost mocy uzyskany dodatkiem? Ja nie.
 
Wszystko możliwe , tym bardziej, że silnik po czipie to podwaja osiągi .
Od dawna wam pisze , że na niemieckim paliwie osiągam średnio o 1 L mniejszej spalanie na tej samej trasie z tą podobna prędkością średnią się wy mnie storpedowaliście.
Teraz macie czysto na białym i dalej będziecie dywagować że to hejt.
Ogarnij się się .
Dla tych niedowiarków.
Weź kurna auto jedz na hamownie i powtórz to co kivi , nagraj i udostępnij .
A potem się zastanów nad sobą.

Przecież paliwa to biznes , jak wam będą psuć o 1 L więcej to w skali kraju mają miliardy zysku .


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Nie da się przekonać nieprzekonanych filmem w internecie. Wyjeździłem butelkę tego Eco max w Astrze J 1.7cdti 110KM (fabryczne bez modyfikacji). Na hamowni nie byłem ale moja dupohamownia nie zauważała różnicy przy standardowej dawce. Podwójnej nie stosowałem, paliwo miałem z reguły orlen standardowe chyba jeszcze wtedy nie nazywało się Efecta. Czekam na kolejne odcinki. Obstawiam , że jak paliwo będzie lepsze różnica będzie znikoma.
 
@soszo, dieslem jeździcie w zakresie 2tysbib tu na wykresie szlaku nie ma, a te 32 koni było przy 3500 Ob ,tam mało kto z was kręci dieslem , to nie czujecie.
Ja ma benzynę vtec i kręcę czasem na 7 tys to jest wyraźny lepszy ciąg id 4 tys , a na krajowym już nie.

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
@soszo, dieslem jeździcie w zakresie 2tys
Chyba w ciężarówkach, ewentualnie emerytowani kierowcy PKS-ów :D. Jeżdżę dieslem, nie pierwszym, i rzadko kiedy zdarza mi się zejść poniżej 2000 obrotów, zwykle w trasie staram się trzymać okolice 2-2.5 tys. A przy normalnej jeździe, biegi zmieniam przy 3-3.5 tys. Płaciłem za cały obrotomierz, dlaczego mam z niego nie korzystać? :p.
Poza tym, zamulając diesla w takim przedziale obrotów, jedyne co można osiągnąć, to można sprawnie wykończyć VGT i dwumas. Trochę się pozmieniało od czasów SDI :p.

Inna sprawa. @wlyszkow, może pytanie się powtórzy, może nie, nie chce mi się przekopywać przez ponad 60 stron tematu.
Jaka jest różnica pomiędzy AR6900D-max a Oilem Hybrogen w przypadku stosowania ich jako dodatku do oleju napędowego?
 
Last edited:
Dokładnie. Renia podczas rozpędzania biegi zmienia przy 1700 obr. 2000 to widzi ale tylko przy hamowaniu silnikiem. Przelotowe 88 kmh to 1200 obr.

Nie pamiętam dokładnie obrotów z Astry ale 2000 to może jakieś 100kmh na szóstym biegu.
 
9.36min. czy mi się wydaje czy gość mówi, że "czy jakoś dpf-a wypala czy coś" przy pomiarze bez dodatku.
Skoro tak to coś mu nie pasowało z tym pomiarem.
Szkoda, że nie miał podłączonego komputera i nie obserwował co się dzieje z parametrami.
Dla mnie taki wzrost to się programem robi a nie dodatkiem do paliwa.
Zobaczymy kolejne porównania.
 
Ok. Kupiłem Insignie swego czasu to za diabła więcej niż 220 nie pociągła nawet z górki jakby miała odcinkę.
Ja lubię siuwaksy dolewać i po jakim czasie na autobahnie koło Inglostadt 245 bez łachy poszła . Nic nie było ruszane , regenerowane .
2.0 Cdti 160 ps automat .
No jednak coś dają .

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Dlatego ja testuje niedozwolony siuwaks na forum(olej 2t), wyjeżdże 2 baki i wskakuje autem na hamownie.
Chodź juz widze pierwsze pozytywy tego dodatku
 
Back
Top