• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

@Bodex nie zdajesz sobie sprawy ile trzeba koników dołożyć żeby tak ciężkie auto rozpedziło się o 25 kmh więcej. Ty wiesz swoje, ja wiem swoje i tak już zostanie.
 
@wlyszkow Kusisz tą promocją :D Jaki jest termin ważności 6900-D max? Na millersie eco jest napisane, że 2 lata od daty produkcji.
 
@soszo, dieslem jeździcie w zakresie 2tysbib tu na wykresie szlaku nie ma, a te 32 koni było przy 3500 Ob ,tam mało kto z was kręci dieslem , to nie czujecie.
Ja ma benzynę vtec i kręcę czasem na 7 tys to jest wyraźny lepszy ciąg id 4 tys , a na krajowym już nie.

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Każdy diesel najlepiej ciągnie w zakresie 2000-3000obr/min bo wtedy osiąga swój największy moment obrotowy i najniższe spalanie, bo suszarka dmucha z całą mocą. Owszem na papierze producenci samochodów podają że max moment osiągany jest przy obrotach 1500 albo 1750 ale na hamowni wychodzi zwykle w okolicy 2300.
 
@wlyszkow Kusisz tą promocją :D Jaki jest termin ważności 6900-D max? Na millersie eco jest napisane, że 2 lata od daty produkcji.
AR6900-D Max nie ma wskazanej daty ważności i mamy wieloletnie próbki, z którymi nic złego się nie dzieje, byle zakręcone i nie trzymać na słońcu.

Z drugiej strony niewielka to oszczędność jeśli na ponad dwa lata ;-) opakowania 1L są kierowane raczej dla korzystających z większych ilości produktu.
 
@wlyszkow moje poprzednie pytanie przepadło gdzieś w gąszczu postów ;).

Jaka jest różnica w działaniu, pomiędzy AR6900D-max, a Hybrogen Road, stosowanych jako dodatek do ON?
 
To chemicznie zupełnie inne produkty. Hybrogen utrzymuje czystość układu paliwowego i poprawia smarność ON ale nie zawiera tak silnego smaru ani detergentów ani cetane boostera jak AR6900-D Max. Hybrogen jednak silnie poprawia skuteczność spalania ON poprzez zmianę jego struktury i dzięki temu depozyty nie powstają, stare znikają z czasem a spalanie jest bardziej kompletne i czystsze.
Na zimę do diesela AR6900-D Max daje więcej z racji zimowego syntetycznego smaru estrowego i cetane boostera i kilku innych cennych składników ale wiosna-jesień Hybrogen ma prawo działać lepiej zwłaszcza na spalanie bio ON także i przy 1:2000 raczej w naszym ON zwłaszcza na start.
 
@Bodex nie zdajesz sobie sprawy ile trzeba koników dołożyć żeby tak ciężkie auto rozpedziło się o 25 kmh więcej. Ty wiesz swoje, ja wiem swoje i tak już zostanie.
Jakby co mam film z tego tylko tu nie mam jak wrzucić, chm może screena z filmu, przy 235 odrzuciłem tel na fotel , bo to był hardkor trzymać go i kiere .

A wspominałem o dodatku wielofunkcyjnym kkeen flo , wydluzyl interwał wypalania DPF z 1200/1400 km na 2400 km .
Dostatek poprawia zapłon ON zwłaszcza w chłodniejsze dni , więc skoro lepiej i pełniej się spala to i mniej sadzy co oznacza więcej energii ze spalonej dawki .
Tak po dobnie działają inne dodatki

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Last edited:
A ja za to zaczynam niekonwencjonalny test dodatku oleju 2t w dwóch różnych francuskiech dieslach
Jeden to 1.4hdi po chipie, zwykły prosty dieslem z CR, bez fap,dpf,i innych zbędnych bajerów,oprócz egr i kata.
Drugi to 1.6 hdi Euro6, z kat,egr,fap,adblue i innymi bajerami.
Do kazdego samochodu stosuje mieszankę 1:200-250, tzn 200-250ml mixola na 50L paliwa. Co jakiś czas będę dawał znacz czy cos to daje.
(Oczywiście nikomu nie polecam tego zabiegu)
 

Attachments

  • 20210428_115950.jpg
    20210428_115950.jpg
    2,7 MB · Odwiedzin: 124
A niby dlaczego :D,
Koszt "dodatku" na litr paliwa to niewiele ponad 3grosze,wiec koszt znikomy.
 
Myślałeś o FAP?
 
Tak,myślałem
Zawartość popiołów w mixolu s jest na poziomie 0,11%,
A w oleju low saps -0,6-0,8%.
Więc wartość pomijalna
 
@Michalos12 różnica jest taka, że olej niskopopiołowy nie jest paliwem i trafia do komory spalania w marginalnych ilościach, jego niskopopiołowość ma przeciwdziałać skutkom ubocznym przedostawania się go mimo wszystko, nawet w tych mały ilościach. Zastanów się jak się ma do tego nalewanie oleju 2t wprost do baku, który również został stworzony z myślą o smarowaniu, a nie spalaniu w silniku.
 
w fapie to tam jeszcze luz, bo jest mokry ale dpf podejrzewam, że szybko zarżnie.
 
Wątpię by dpf szybko padł, ale nie mam.auta z nim wiec to tylko moje gdybanie
 
w fapie to tam jeszcze luz, bo jest mokry ale dpf podejrzewam, że szybko zarżnie
Jeździłem, co prawda nie na mixolu, ale na LM1052. Mondeo IV, 2.0TDCi Euro V. Tak z pół roku na samej Vervie i z pół roku na Vervie + 2T. Na bieżąco sprawdzałem stan DPF-a i w tym przypadku powiem Ci, że się mylisz, bo jak na Vervie filtr robił regenerację co, pi razy drzwi 800km, tak na Vervie wzbogaconej o 2T w stosunku 1:200-1:250 nie zmieniło się kompletnie nic. Żaden z parametrów nie zmienił się na tyle, żeby można było mówić o wpływie 2T w paliwie, bo na czystym oleju napędowym miałem praktycznie takie same rozbieżności między tankowaniami.

AR6900 nie będę na razie do porównania wrzucał, bo i warunki zmieniły się na zimowe, kiedy zacząłem go stosować. A teraz znowu, chcę spróbować Hybrogena.
 
Będzie polegała na podświadomym wmawianiu sobie, ze coś tam ciszej, aksamitniej, milej pracuje i że jakby na obroty się lepiej wkręcał tak jak w całym internecie. No offence
 
Back
Top