• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do benzyny

@loger80 napisz na PW dane do wysyłki to wyślę Tobie gratis próbkę Petrol Dr bo do takiego zadania najlepsza jest przede wszystkim końska dawka PEA i wypad na autostradę.
 
A mam do was pytanko ,bo ja zalałem Amsoil API performance do baku i nie czuje roznicy zadnej tak naprawde . Pytanie czy nie zaszkodzi ten preparat silnikowi TSI ? Dzieki z gory za info
 
Nie zaszkodzi
Dzięki bardzo za informację. Bo w sumie jeżdzę na 98 pb cały czas i zalałem do 98 pb ten amsoil. Ale roznicy zadnej nie widzę. Ale może coś tam poczyści jesli cos jest :) Najważniejsze żeby niczego nie rozwalił haha :)
 
@loger80 napisz na PW dane do wysyłki to wyślę Tobie gratis próbkę Petrol Dr bo do takiego zadania najlepsza jest przede wszystkim końska dawka PEA i wypad na autostradę.
Czyli jednak przy takich preparatach jak AR6400-P MAX też należy przegonić auto na obrotach rzędu 4500-5000tys na odcinku z 70km?
 
@soszo
Tak rzuciłem okiem. Ale jestem zniesmaczony sytuacją jaka wypłyneła. Dlatego nawet niemam zamiaru cokolwiek pisać.
 
Czyli jednak przy takich preparatach jak AR6400-P MAX też należy przegonić auto na obrotach rzędu 4500-5000tys na odcinku z 70km?
Jak najbardziej, trasa jest konieczna dla czyszczenia dalej niż tylko układ paliwowy i komora spalania.
 
@soszo
Tak rzuciłem okiem. Ale jestem zniesmaczony sytuacją jaka wypłyneła. Dlatego nawet niemam zamiaru cokolwiek pisać.
a jaka niby sytuacja wypłynęła? zrodziła się normalna dyskusja, pełna kultura i w ogóle. Prosiłbym Cie jednak żebyś napisał co uważasz bo wydaje mi się że będzie to bardzo merytoryczne, z góry dzięki.
 
Czy jest szansa, że taki dodatek do paliwa uwolni pierścienie czy też lepiej do tego używać płukanek oleju?
 
A gdy auto jest jeszcze w miarę nowe (MPI) ok 30kkm przebiegu to ta silna dawka nie zaszkodzi?
 
Moim zdaniem , dodatki stosować się powinno dla profilaktyki , by nie doszło do nagaru na poszczególnych elementach od wtryskiwaczy po czujniki sondy, a nie jak już jest problem check.
Problem się nasila zimą , gdy krótkie odcinki są pokonywane na zimnym silniku .


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Moim zdaniem , dodatki stosować się powinno dla profilaktyki , by nie doszło do nagaru na poszczególnych elementach od wtryskiwaczy po czujniki sondy, a nie jak już jest problem check.
Problem się nasila zimą , gdy krótkie odcinki są pokonywane na zimnym silniku .


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Pewnie, że tak jest lepiej ale skoro coś się stało to trzeba działać
 
pytanie do @wlyszkow , który preparat lepiej zakonserwuje benzynę? 6900 czy 6200? i w jakiej dawce zastosować na pełny bak tj. 55 litrów?
mam taką starą Octavię mało jeżdżoną, tankowana do pełna raz w roku albo rzadziej dodatkowo jeżdżona tylko na LPG.
 
W aucie z LPG ekonomicznym rozwiązaniem jest 6200 bo można stosować do obu paliw jeśli się da a do samej konserwacji benzyny wystarczy dawka w przedziale 5-10ml na 55L bak
 
mam 6900 bo od jakiegoś czasu go używam w Fordzie i Dacii do każdego tankowania. Dodatkowo wczoraj kupiłem u Ciebie w sklepie 6200 bo chcę zacząć wlewać go w Fordzie do LPG, w Skodzie dotychczas nie używam nic, bo jeszcze nie tankowałem od kilku miesięcy niczego, ale teraz właśnie zbliża się ten czas stąd moje pytania, bo będę miał oba - 6200 i 6900 więc nie kupowałbym specjalnie, dlatego mogę pozwolić sobie na to żeby zalać ten który będzie lepiej pasował.
Reasumując,
- jeżeli chodzi tylko i wyłącznie o aspekt zakonserwowania paliwa na długi czas lepszy będzie tak czy inaczej 6200?
- patrząc na całokształt, do benzyny w samochodzie jeżdżącym na LPG lepszy będzie 6900 czy 6200?

tak jak wspomniałem oba preparaty mam i będę kupował więc chodzi mi po prostu tylko i wyłącznie o ustalenie tego co będzie lepsze, mam nadzieję że udało mi się zrozumiale napisać o co mi chodzi :)
 
Jeśli 6200 będzie w LPG regularnie to te kilka ml na bak w benzynie wystarczy. Gdyby 6200 do LPG się nie udało dozować to wtedy warto albo podwójna dawkę 6200 do benzyny czyli bliżej 10ml na bak albo 6900p 1:1000 aby to okazjonalne czyszczenie i smarowanie było lepsze i na dłużej starczało.
 
No i super, wszystko już jasne ;)
 
Back
Top