Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Czyli...nie dał nic, bo takie różnice mogą wynikać równie dobrze z różnicy temperatury dolotu, czy chociażby błędu pomiarowego hamownii.a na koniec dodatek na hamowni dał +4 ps.
I z tego powodu większość po zastosowaniu pojedynczej dawki nie zauważa różnicy w mocy. Przy zwiększeniu dawki pojawia się "wrażenie" lepszego zbierania itp. Ja do testów Kiviego podchodzę z dużą rezerwą. Raz leje dwie dawki, potem na oko do nieznanej ilości paliwa. Przypomina to nasze testy, z tym że my dbamy o dawkowanie a nie mamy jak tego zmierzyć. Kivi mierzy, tylko nie wiadomo co...Tu na forum zdaje się są osoby które wyczuwaja każdy 1 Nm.
Dobre samopoczucie to podstawa. Jak wiadomo dobre samopoczucie i wiara czynią cuda. A tak na poważnie to chyba chcemy tego czego powinniśmy spodziewać się po paliwach premium. Przyjemniejsza praca silnika, pakiety czyszczące, wyższe LC ochrona dpf itd...Wszyscy tutaj poprawiają własności on, ale za bardzo nie wiedzą co chcą osiągnąć.
Chyba tylko lepsze samopoczucie sobie poprawiają, ale co kto lubi.
Dlaczego z AR6400-D?Myślicie, że lepszym wyborem jest zmieszanie Amsoil Diesel Cetane Boost z olejem 2T czy z Archoil AR6400-D ? Czy ewentualnie użycie samego Amsoil wystarczy ?
Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka