wlyszkow
Użytkownik
Tak, zależy od przedziału współczynnika tarcia vs temp i obciążenie. DCT akceptuje AR9100 ok 20-25ml na 1L.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Że niby dlatego, że inny tuner z Opola cieszy się bardzo z wysokiej popularności produktów Archoil ?Z tym grafenem - strzał w dziesiątkę!!!
Nie. Po prostu Kolega denton88 ubawił mnie setnie tym "grafenowym" skojarzeniem...Że niby dlatego, że inny tuner z Opola cieszy się bardzo z wysokiej popularności produktów Archoil ?
skoro nam sie dodadje dodawanie AR z serii 9000 im tez by sie dodalo, chyba ze archoil robi dodatki charytatywnie i koszty sa tak duze ze nic na tym nie zarabia.Nie takich odpowiedzi oczekuję, bo one nie rozwiewają moich wątpliwości. Sądzę, że wszyscy stosujący takie prepraty chcieliby mieć pewność a nie tylko wiarę.
Zmysły potrafią oszukiwać i nie zawsze to co nam się wydaje jest tym, czym jest naprawdę.
Kolega @Benyyy trafnie zauważył, że gdyby to było takie pewne i oczywiste to Archoila Inc. łyknąłby już dawno Chevron, Lubrizol czy nawet nasz polski Orlen, nie wpominając o innych światowych potentatach petrochemicznych.
I byśmy nie dyskutowali i przekonywali się nawzajem bo te dodaki nie były już nimi z prostej przyczyny - byłyby już w olejach silnikowych normą, przynajmniej z banalnej przyczyny - ochrona środowiska naturalnego.
Ale Ok. Każdy samodzielnie dokonuje wyborów. I jak w węgierskim przysłowiu "Każdy osioł niesie swoją skóre na targ" ponosi ostatecznie ich konsekwencję.
Serio nie wiesz jakie są ceny składników olejów z półki vs nano nawet w hurcie...skoro nam sie dodadje dodawanie AR z serii 9000 im tez by sie dodalo, chyba ze archoil robi dodatki charytatywnie i koszty sa tak duze ze nic na tym nie zarabia.
Zeby nie bylo ze jestem hejterem Archoil to powiem ze AR6400 zrobil robote w moim 2.0tsi i to zauwazalnie.
Post automatically merged:
Gdzies kiedy na forum ktos napisal ze zadaniem oleju jest niedopuszczenie do kontaktu metal metal a nie zmniejszanie jego tarcia. Wydaje mi sie ze w tym jest caly sens aby stosowac oleje kompletne ktore chronia w kazdym warunkach silnik a nie poprawiac i odkrywac ameryke od nowa
tak jak giganci nie są zainteresowani niczym poza najtańszą opcją spełnienia wymogów narzucanych przez daną normę
nie widzialem jeszcze analiz zuzytego porzadnego oleju z dodatkiem i bez ale generalnie to forum caly czas debatuje o tymCzy ma sens wlewać dodatek jak kupi się porządny olej?
Rekord w klasie czy swój? I czy 11.617 to jest średnia z kilku przejazdów czy wynik jednego? Tak dopytuję bo skąd pewność , że to smarowidło wpłynęło na poprawę czasu? Temperatura, wilgotność, trakcja, reakcja kierowcy itp. Może być dużo zmiennych, może też i smarowidło ale wg mnie to żaden pewnik jeśli to wynik pojedynczego przejazduA wczoraj w Pile zdobyliśmy rekord na 1/4 mili na Mustangu 5.0 RWD NA seria, poprawka z poprzedniego 11.728 na 11.617 dzięki lekkiej korekcie smarowidła Chyba nieźle jak na 1 sezon zawodnika z Archoil Polska?