• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Opony

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
@jacekmury1 jeśli nie chcesz dokładać do klasy premium to ciekawą propozycją jest firestone multiseason 2 ewentualnie quatrac najnowszy (ma dość agresywny zimowy bieżnik).
 
Na ocenę zachowania opony wpływa bardzo wiele czynników. Uważasz, że można je wszystkie zawrzeć w trzech parametrach, którymi są indeks głośności (mierzony na zewnątrz), opory toczenia i przyczepność na mokrym?
Oczywiscie że ma wplyw dużo czynników,rodzaj auta stan techniczny itd
 

magic27

Vredestein Quatrac mam i na razie jest dobrze. W temp 25+ nawet lepsze niż letnie Dębice, które mnie irytowały słaba przyczepnością na mokrym.
 
Nav2 to łyżwy na mokrym, sprzedałem nowe po jednej zimie.
to ja nie wiem jak ty jeździsz na mokrym,ale ja w c3 przy oponach o rozmiar mniejszych niż zaleca producent takich sytuacji nie miałem, a wolno nie jeżdżę tym autem i znam jego możliwości w zakrętach itp.
 
Zima, temperatura otoczenia 2-3stC, mokry asfalt. Na skrzyżowaniu nawet ESP było bezradne w zakręcie, uratowałem się wyprostowaniem kół i hamowaniem, przed spotkaniem z krawężnikiem. Trzymanie boczne żadne.
 
To prawda co pisze luckyboy, w moim przypadku była to Passio 2 i ten sam problem, zbyt szybko opona traci przyczepność na łuku przy mokrej nawierzchni. Nie bez powodu w sumie mało zużytą oponę zastąpiłem wielosezonem w środku lata po sporych ulewach, które ostatnio były.
 
Lepiej kupić Imperial niżeli Dębice.
Zależy od modelu. Frigo HP jak wyszło na rynek, bardzo dobrze dawało sobie radę, teraz nie wiem jak z mieszanką tych opon. Co prawda to nie klasa premium i trochę przód wyjeżdżał kołami na zewnątrz łuku, ale dawały poczucie bezpieczeństwa.
 
Dla porównania moje Presto HP2 Dębicy dają radę serio. Nawet przy dynamicznej jeździe. Mam 205/55/16
 
Dębica jak każdy producent ma mniej lub bardziej udane modele, to że ja trafiłem na słabszy nie oznacza, że wszystkie są złe
 
Znajomy kupił imperiale wielosezonowe i porażka pod każdym względem.
 
Wydaje mi się, że wielosezony to tylko premium kupować, segment się zączął dopiero na dobre rozwijać, konkurencja zrobi swoje a najwięksi gracze mają technologię i zaplecze
 
Ja jeździłem w swoim aucie na nowej Dębicy Frigo HP2 w zimę 20/21r, oczywiście z najlepszej fabryki w Polsce, a nie niemieckie gówno. W pracy mam auto na Goodyear Ultragrip Performance 2 i może o rok starsza ale w niczym nie jest lepsza od Dębicy, a rozmiary podobne. Na suchym i nasłonecznionym asfalcie uważam że HP2 jest dużo precyzyjniejsza.
 
Wydaje mi się, że wielosezony to tylko premium kupować, segment się zączął dopiero na dobre rozwijać, konkurencja zrobi swoje a najwięksi gracze mają technologię i zaplecze
Chiny rządzą swiatem !!!!Myślisz że nie mają technologi?
 
Chiny rządzą swiatem !!!!Myślisz że nie mają technologi?

OT ale często jest tak, że nie mają, np do tej pory nie są w stanie zrobić trwałych i niezawodnych silników (i odpowiednio mocnych) do ich myśliwców.

Nie wszystko się da kupić/ukraść.
 
Potrafią nawet zmienic bieg rzeki hihi Dużo ludzi jezdzi na Chinolach i sobie chwali to już inny towar niżeli kiedyś.
 
Back
Top