Hlava
Użytkownik
- Samochód
- Toyota Corolla Verso R1 1,6 VVT-i+LPG
@jacekmury1 jeśli nie chcesz dokładać do klasy premium to ciekawą propozycją jest firestone multiseason 2 ewentualnie quatrac najnowszy (ma dość agresywny zimowy bieżnik).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Na ocenę zachowania opony wpływa bardzo wiele czynników. Uważasz, że można je wszystkie zawrzeć w trzech parametrach, którymi są indeks głośności (mierzony na zewnątrz), opory toczenia i przyczepność na mokrym?Mówią tyle co trzeba,reszta to odczucia.
Oczywiscie że ma wplyw dużo czynników,rodzaj auta stan techniczny itdNa ocenę zachowania opony wpływa bardzo wiele czynników. Uważasz, że można je wszystkie zawrzeć w trzech parametrach, którymi są indeks głośności (mierzony na zewnątrz), opory toczenia i przyczepność na mokrym?
to ja nie wiem jak ty jeździsz na mokrym,ale ja w c3 przy oponach o rozmiar mniejszych niż zaleca producent takich sytuacji nie miałem, a wolno nie jeżdżę tym autem i znam jego możliwości w zakrętach itp.Nav2 to łyżwy na mokrym, sprzedałem nowe po jednej zimie.
Zależy od modelu. Frigo HP jak wyszło na rynek, bardzo dobrze dawało sobie radę, teraz nie wiem jak z mieszanką tych opon. Co prawda to nie klasa premium i trochę przód wyjeżdżał kołami na zewnątrz łuku, ale dawały poczucie bezpieczeństwa.Lepiej kupić Imperial niżeli Dębice.
Chiny rządzą swiatem !!!!Myślisz że nie mają technologi?Wydaje mi się, że wielosezony to tylko premium kupować, segment się zączął dopiero na dobre rozwijać, konkurencja zrobi swoje a najwięksi gracze mają technologię i zaplecze
Chiny rządzą swiatem !!!!Myślisz że nie mają technologi?