• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Opony

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Osobiście nie miałem tych gum dlatego podpieram się tylko opiniami.
 
W tej cenie można dostać Vredestein Quatrac Pro, produkcja 2021. Podobno całkiem niezła opona całosezonowa.
 
Vredestein robi tak jak uniroyal opony bardziej deszczówki także ja bym odrzucił tą opcję 😉
 
W tej cenie można dostać Vredestein Quatrac Pro, produkcja 2021. Podobno całkiem niezła opona całosezonowa.
Te gumy ma mój brat w Hyundayu Tucson, był w Zakopanym ubiegłej zimy -sprawdziły się zimą.Latem po mieście też dają radę nawet nieżle.Tyle z amatorskich opinii.
 
W tym rozmiarze ciężko znaleźć coś bdb do 2000zl ale nie jest to niemożliwe. Ja bym celował w GY albo Bridgestone ale to wymaga dopłaty.
 
Dobry pytanie kto może mi powiedzieć coś więcej o tych oponach Continental AllSeasonContact 185/65 R15 88 H, planuje je zamówić tacie do auta, jakieś opinie o tej gumie?
 
W tym rozmiarze ciężko znaleźć coś bdb do 2000zl ale nie jest to niemożliwe. Ja bym celował w GY albo Bridgestone ale to wymaga dopłaty.
Bez przesady do 2000zl jest w czym wybierać.
 
@jacekmury1 jak już pisałem letnie po trzech latach zaczęły mieć problemy z gumą (zaczęły robić się mikro pęknięcia) dodatkowo znacznie straciły przyczepność na mokrej nawierzchni.
 
Tak wiem Kuba , ale jest też masa dobrych recenzji.
 
Całoroczne 245/45/18 za 2000zl? Najtańsze z tzw segmentu premium to są Vredesteiny za ok 2200 bez kosztów przesyłki. Można trafi w tej cenie bdb opony letnie ale całoroczne bałbym się brać nawet z segmentu średniaków, bo nawet premium nie zawsze daje gwarancję odpowiednich parametrów.
 
Ja odkąd kupilem wielosezon, juz nigdy nie będę kupował i bawil się w lato /zima
 
Marka premium to pojęcie względne,dla mnie Kleber,Khumo itd to dobre opony.
 
@Adrianuss90

W zeszłym roku mojemu ojcu zamówiłem całoroczne Bridgestone Weather Control a005 Evo, jak na razie opona spisuje się bardzo dobrze w zimie jak i w lecie. W zimie były Bieszczady a latem zdarzały się trasy z oberwaniem chmury i opona pewnie się prowadziła.
 
Czytałem o tych oponach same dobre opinie,ale nie chcę naciągać budżetu bo po co płacić za nazwę.
 
Tylko ja je miałem na samochodzie i mogę powiedzieć że te produkowane teraz a te produkowane 15lat temu to już nie to samo. Szukaj nowych wpisów o nokianach. Prawda jest taka że ludzie piszą opinie miesiąc po założeniu opony, moje wtedy też kleiły jak wściekłe. Problemy zaczęły się po 3latach. Jak zrobisz w 3 lata z 60tys i przyjdzie już czas wymiany to będą ok.
 
@jacekmury1
Nie do końca, w średnim segmencie nie każdy parametr będzie na tak wysokim poziomie jak w premium. Niektóre parametry nie jest łatwo pogodzić, np trwałość i hamowanie na mokrym, w premium jest zdecydowanie wyższa szansa, że opona będzie bardzo dobrze hamować i jednocześnie nie straci parametrów/bieżnika po 2 sezonach.

Przy oponach wielosezonowych jest jeszcze gorzej, bo sprzeczne parametry trudniej pogodzić.
 
Zobacz dane np.Klebera ,Falkena niczym nie odbiegają od Premium.
Post automatically merged:

Tylko ja je miałem na samochodzie i mogę powiedzieć że te produkowane teraz a te produkowane 15lat temu to już nie to samo. Szukaj nowych wpisów o nokianach. Prawda jest taka że ludzie piszą opinie miesiąc po założeniu opony, moje wtedy też kleiły jak wściekłe. Problemy zaczęły się po 3latach. Jak zrobisz w 3 lata z 60tys i przyjdzie już czas wymiany to będą ok.
Dla mnie styknie jak opona pokona 60000km.Nokian daje teraz specjalną gwarancje prosze poczytać na Ich stronie.
 
Last edited by a moderator:
Oglądam sobie od kilku dni tyrereviews, z racji, że moje "wielosezonowe" zimowe Klebery mają już dość, przynajmniej na przodzie i chyba na przód pójdzie zimowy Continental ...
Chodził mi też po głowie zimowy Hankook, jako całkiem zrównoważony ale konsekwentnie dostaje wysokie opory toczenia i hałas co mnie trochę zraża jak na zastosowanie całoroczne ;).
Trasy mam co najwyżej miejsko-wiejskie także jestem w stanie przeżyć bez letnich. Chyba żeby tył postawić na wielosezon a przód zmieniać (?).

Co do wielosezonów to najlepiej mieć dwa komplety bradziej letni i bardziej zimowy XD.
Ktoś się orientuje ile w wielosezonowych mieszanki wytrzymują w dobrej formie?
 
Ja się wyleczyłem z wielosezonowych. Być może mam za agresywny styl jazdy, w każdym razie Klebergi quadraxer 2 wytrzymały 1,5 roku i na śmietnik.

 
Back
Top