• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Nie mogę odczytać dokładnie ale temperatura blokady filtra jest chyba -26 czy -28??? To chyba jednak zimowe.
 
Nie mogę odczytać dokładnie ale temperatura blokady filtra jest chyba -26 czy -28??? To chyba jednak zimowe.
Zimowe... Tamto foto było zassane z mesa więc jakość słaba.
Znalazłem lepszą jakość 😉
 

Attachments

  • FB_IMG_1637414637841.jpg
    FB_IMG_1637414637841.jpg
    200,1 KB · Odwiedzin: 112
Co się dziwić, że nie wiedzą co to karta charakterystyki, jak ostatnio w któryś piątek pytałem na Orlenie czy w najbliższy weekend Verva będzie w promocji w cenie zwykłego paliwa to mnie wyśmiali, że to nie Shell i tu takich promocji nie ma... Za to kiedyś jak były jeszcze stację Bliska to bez problemu dawali do ręki kartę paliw.
 
Zwykłe ON ich nie ma.
Tu są zwykłe on z dwóch różnych dostaw.
Można też po nich zauważyć że nie zawsze zwykła ON ma lepszą smarność od premium.
 

Attachments

  • FB_IMG_1637419624606.jpg
    FB_IMG_1637419624606.jpg
    184,8 KB · Odwiedzin: 112
  • FB_IMG_1637419656063.jpg
    FB_IMG_1637419656063.jpg
    101,4 KB · Odwiedzin: 111
"dodatki WASA spowalniają opadanie na dół zbiornika już skrystalizowanych parafin. To ważne, bo paliwo zasysane jest z dołu zbiornika i jeśli jest tam warstwa parafin, to filtr może szybko się zapchać" - materiał marketingowy Lotos
 
"dodatki WASA spowalniają opadanie na dół zbiornika już skrystalizowanych parafin. To ważne, bo paliwo zasysane jest z dołu zbiornika i jeśli jest tam warstwa parafin, to filtr może szybko się zapchać" - materiał marketingowy Lotos
Dzięki
 
Czy depresator ma wpływ na temp. mętnienia?

Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
 
Cześć,

Czeka mnie wymiana filtra paliwa. Profilaktycznie chciałem zapodać LM Diesel Spulung. Robię to średnio 2x w roku. Używam zawsze LM. Jest coś na rynku co jest lepsze lub warte uwagi? Widzę TEC 2000 ale cena prawie dwukrotnie większą.
 
No i znowu dodałem do baku 6900D + ACT i znowu spalanie 5,6 - 5,8 na mojej trasie gdzie zawsze mam jednak te 6,2 - 6,4
Coś tam ten komputer inaczej widzi na tym dodatku ale pewnie i tak uzyskam identyczny zasięg jak poprzednio na dodatku. Zobaczymy.
 

Attachments

  • 20211122_202339.jpg
    20211122_202339.jpg
    1,6 MB · Odwiedzin: 199
Z ciekawości jakie znacie smary do diesla poza wymienonymi?
Mannol 9930 - teraz już w gorszej wersji
Kleen-Flo 953 sam smar lub 963 czyli depresator + niby jakiś smar.
AR6900-D pośrednio (smarowanie to jedno z działań)
Liqui-Moly 5122
 
Z ciekawości jakie znacie smary do diesla poza wymienonymi?
Mannol 9930 - teraz już w gorszej wersji
Kleen-Flo 953 sam smar lub 963 czyli depresator + niby jakiś smar.
AR6900-D pośrednio (smarowanie to jedno z działań)
Liqui-Moly 5122
Nasz polski Lubriksol od Petrol S.C.
Na stronie mają wyniki badań i sprawnie odpowiadają na zapytania. Czego próżno szukać u Liquy Moly, Mannola czy Kleen Flo. Słaba dostępność w sieci w opakowaniach 500ml czy 1000ml. Ale u mnie w miasteczku jest w jednym sklepiku motoryzacyjnym, cena ok 21zł za opk 500ml, sprzedają też w sieci.
 
Last edited:
IMG_20211124_140004.jpg

Dobra mam już oba.
Teraz tylko pytanie jak mieszać.
Wstępnie myślałem żeby Cetan-r 1:1000,
a mannola dawkę podwoić
tak jak @luckyboy czyli 1:500.
Zresztą on też ma nieco 2-EHN.
I będę obserwował co się dzieje.

@Pedros Nie wybuchnie mi ta mieszanka?
Najpierw chce zmieszać razem z ON w małym zbiorniczku aby zobaczyć czy nie ma niepożądanych reakcji.
 
Back
Top