Kaczorek79
Użytkownik
- Lokalizacja
- GA
- Samochód
- VW Golf mk7 1.4 tsi Alfa Mito 1.4 16V
Według manuali, w EA211 nie trzeba używać żadnych procedur na odpowietrzenie. Korka spustowego nie ma, ale żeby spuścić jak najwięcej płynu, trzeba zdjąć węże na szybkozłączach z obu chłodnic (są dwie chłodnice na pasie czołowym). Ogólnie przez potrójny układ chłodzenia jest tam bardzo dużo płynu, podają ponad 10 L. Będę robił u siebie wymianę niebawem, to zobaczymy ile tego zleci. Po napełnieniu podepnę interfejs i wymuszę pompę elektryczną, żeby szybciej odpowietrzyć. Tam jest też normalna pompa mechaniczna, która chodzi zawsze z silnikiem, a elektryczna uruchamia się tylko podczas zbyt wysokiej temperatury, albo po zgaszeniu silnika po mocniejszej jeździe, żeby turbo chłodzić.