lightlover
Użytkownik
- Samochód
- Abarth Punto EVO 1.4T MultiAir | Audi A6 C6 3.0TDI Allroad | Fiat Ducato 3.0 MultiJet
- Marka samochodu
- Abarth Punto EVO
- Budżet/ile litrów
- 250zł/4l
- Styl jazdy
- Silnik
- 1.4T MultiAir 165KM
- Data produkcji
- 2012
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- ABARTH N°0102
- Jaki olej masz obecnie
- Petronas Selenia Abarth 5W40
Witajcie,
Zwracam się do Was z kolejną prośbą o dobór oleju, tym razem pacjent to Abarth Punto EVO z przebiegiem 65tys km.
Silnik 1.4 Turbo benzyna z systemem MultiAir, czyli praca zaworów ssących sterowana jest ciśnieniem oleju, a nie wałkiem rozrządu.
Od nowości stosuję dedykowany olej, czyli Selenia Abarth 5W40:
Wymiana co roku, na wiosnę (interwał ok 6-7tys km).
Na tegoroczną wymianę mam już przygotowaną Selenię, do której planuję dodać AR9100. Czy to dobry pomysł?
W przyszłości chciałbym spróbować czegoś nowego i tu liczę na Waszą pomoc.
Obecny olej kosztuje mnie 280zł za 4 litry, do silnika wchodzi niecałe 3,5l.
Chciałbym zmniejszyć ten koszt i nie widzę problemu z wlaniem czegoś o połowę tańszego.
Jazda głównie miejska. Samochód często widzi czerwone pole, ale oczywiście po osiągnięciu temperatury roboczej.
Zwracam się do Was z kolejną prośbą o dobór oleju, tym razem pacjent to Abarth Punto EVO z przebiegiem 65tys km.
Silnik 1.4 Turbo benzyna z systemem MultiAir, czyli praca zaworów ssących sterowana jest ciśnieniem oleju, a nie wałkiem rozrządu.
Od nowości stosuję dedykowany olej, czyli Selenia Abarth 5W40:
Wymiana co roku, na wiosnę (interwał ok 6-7tys km).
Na tegoroczną wymianę mam już przygotowaną Selenię, do której planuję dodać AR9100. Czy to dobry pomysł?
W przyszłości chciałbym spróbować czegoś nowego i tu liczę na Waszą pomoc.
Obecny olej kosztuje mnie 280zł za 4 litry, do silnika wchodzi niecałe 3,5l.
Chciałbym zmniejszyć ten koszt i nie widzę problemu z wlaniem czegoś o połowę tańszego.
Jazda głównie miejska. Samochód często widzi czerwone pole, ale oczywiście po osiągnięciu temperatury roboczej.