• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Amsoil AZF 0w40 2.0 ecoboost 3000km

Tak wlasciwie to lspi i spalanie stukowe to prawie to samo, z tym, ze lspi wystepuje przy niskich obrotach. Poprzez wprowadzanie idiotycznych rozwiazan, pseudoekologii i mody na to, zeby benzyny jezdzily jak diesle. Do lspi przyczyniaja sie takie same czynniki jak do normalnego spalania stukowego a olej jest jednym z nich. Tak wiec @Ubot masz poniekąd racje.
 
Z tym, że spalanie stuktowe w starszych silnikach było powiązane z zapłonem i ECU na podstawie czujnika mógł sobie kąt wyprzedzenia zapłonu lekko przestawić przy LSPI działa to niezależnie od zapłonu.
 
"nie podałem marki oleju, zresztą specjalnie, bo były tu pewne podejrzenia co do polarisa"

Czyli jak będę chciał swój olej przebadać, to gdzie wysyłać?
 
Zastanawiam się czy w przypadku tego oleju ma sens dodawanie AR9200v2 czy to już w tym przypadku zbytek całkowity i tylko "sztuka dla sztuki.."
Co na ten temat sądzicie?
 
Amsoil zabrania dodawania jakichkolwiek dodatków. Ja bym nie dolewał. Zresztą nie widze sensu, ten olej solo daje w zupełności rade. Ostatnio na torze miałem temperatury prawie 150 stopni i nawet nie poceimniał.
 
Zabrania.., ale to pewnie dla tego że w USA jest cała masa dodatków o wątpliwej jakości które pewnie mogą mieć negatywny wpływ na właściwości tego oleju.
Ale w przypadku AR9200v2 i jego wolframu (którego Ams nie zawiera) to chyba może tylko raczej poprawić jego właściwości..
A może ktoś już robił takie doświadczenia z tym połączeniem?
Jeżeli tak to jestem ciekaw bardzo jego wrażeń i opinii.
 
Z Amsoilem nie, z innym olejami 0w30 full saps i C3 tak. Wątek dotyczy Amsoila i UOA więc nie ma sensu go zaśmiecać.
 
Back
Top