wlyszkow
Użytkownik
I jaką ocenę dostanę , profesore?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
A gdzie mogę kupić 9200 LL ?9400 działa OK w benzynowych silnikach NA przy niższych obciążeniach i bez ekstremalnych temperatur. 9200v2 jest mocniejszy pod wyższym obciążeniem i w szerszym zakresie temperatur i działa także regeneracyjnie czego 9400 nie robi.
Oba produkty są kompatybilne ze sobą i wykazują dodatkowe synergie więc jeśli chcesz sprawdzić to 9200v2 nie zepsuje tego co osiągnąłeś a może dać jeszcze więcej.
Zacząłbym jednak od połowy puszki gdyż 9200v2 działa intensywnie, zwłaszcza ta wersja LL od IX 2020, która będzie lepsza także w połączeniu z 9400 i może wystarczyć nawet na 2 wymiany oleju z 9400.
Witam, czy mając dodany wcześniej AR2300 docelowo ma pozostać do końca interwału, a pozostało jeszcze około 6 tyś, mogę dodać dodatkowo AR9400? Dodam, że samochód potrzebuje 6,5L oleju ja miałem zalane 6L plus AR2300 no i teraz chciałbym to uzupełnić o AR9400.
Pozdrawiam
Jeśli jest w tej cenie co poprzednik to biereTaka ciekawostka, dziś premiera nowej wersji AR9400 w nowym metalowym opakowaniu i w nowej bogatszej formulacji.
Co się zmieniło?
Ester jest ten, który jest stosowany w nowym AR9200V2 longlife.
Dodano pakiet myjący z TBN 10+ (nie zawiera wapnia).
Organiczny mieszany modyfikator tarcia jest w podwójnej dawce w porównaniu do poprzedniej wersji AR9400 i z nowym składnikiem dla jeszcze lepszej współpracy z ZDDP (AR9400 nie zawiera ZDDP) i redukcji depozytów.
Redukuje tarcie w szerokim zakresie temperatur i już pod niskim obciążeniem. Systematycznie rewitalizuje uszczelnienia.
Dodatek szczególnie polecany do silników benzynowych, także hybrydowych, z turbo lub bez, włącznie z GDI.
Kompatybilny z olejami low/mid/full saps na bazach HC jak i PAO. Bezpieczny dla silników narażonych na LSPI.
Cena gwiazdkowa.