• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Archoil AR9200V2

Hmmm - czy wszystkie VW 1.4 miały z tym problem?
U mnie w Fabii 1 (przed lift) miałem właśnie 1.4 16V 101KM (BBZ).
Zagazowany przy 33k, przejeździł u mnie do 280k. Wymiany oleju co 15k, lane co mechanik miał pod ręką (przez kilka ostatnich lat Mobil Super 3000 5W-40). Nic się nie działo.
 
A na zimno i podczas przyspieszania na zimno klekotał ?? Jest masa filmów z dzwiekiem tłoków z kazdym kodem silnika , czasem nowe auta brane były i przy 80-100kkm klekotało
Kumpel miał 1.4 16V BUD tez lpg kupił jak miało 190 sprzedał z 350 tez LPG żadnych tłoków nie słyszałem mój w porównaiu to diesel kod silnika BKY
Ja kupiłem okazyjnie ktoś sie wystraszył
 
Jeśli pytasz o dźwięk jak w filmiku Chrisa, to nie, aż tak nie było.
Czasami na zimnym wydobywał sie z niego dźwięk jak z malucha przy "stukających zaworach"
 
Nie nie tam to już jest level hard 0.35mm na jednym tłoku który najwięcej walił . najgorsze że ja mam to samo oznaczenie silnika :(
dzwięk coś w ten deseń jak zawory , ale wystarczy lekko zwiększyć obroty i cichnie aby znów pojawić sie w innym zakresie typowy piston slap
może za bardzo szukam dziury , może dlatego że stare reno 1.4 16v k4j pracuje bardzo cicho czy zimno czy ciepło
polepszacz nie zaszkodzi chciałem od dawna wypróbować , remont to słaba sprawa w alubloku , w BMW M52 po zdjeciu głowy były problem z uszczelkami
 
To normalne że olej po 15 min pracy według zaleceń po wlaniu środka ma taki kawowy jaśniejszy kolor ??
Czy olej już zostanie w takim kolorze ??
 
Olej ma prawo zmienić kolor w kierunku szarego na bagnecie
 
ok pojaśniał trochę będe obserwował czy wróci do swojego koloru na razie nie mam gdzie za dużo jeździć
 
Jak z "interwałami" tego cuda? Co wymianę oleju trzeba go na nowo dodać, czy wytrzyma kilka wymian?
 
Co wymianę, był bodaj 9300 który wytrzymywał więcej, ale niestety ze względu na niski popyt spowodowany wysoką ceną zapewne wypadł z obiegu.
 
Co wymianę, był bodaj 9300 który wytrzymywał więcej, ale niestety ze względu na niski popyt spowodowany wysoką ceną zapewne wypadł z obiegu.
Z tego co pamietam ktoś z Archoila się wypowiedział że AR9300 był niewiele lepszy od AR9200v2 a kosztował znacznie więcej.
 
W Polsce tak. Wypowiedź z profilu Archoil Europe na fejsie:

The AR9300 was discontinued because the cost of the product was very high and we didn't feel that it represented good value to the customer.
 
No dobra, gdzie tekst o tym, że 9200 jest porównywalny.. lub niewiele gorszy od 9300?
 
Cześć,

Sorry jeżeli temat był gdzieś już poruszany, ale czy można dodać 9200/9100 do używanego oleju w silniku, który ma najechany kilka tysięcy km?

Dzięki za pomoc
 
Można ale nie widzę większego sensu. Dojechać do wymiany i zalać na świeży aby korzyści były przez cały interwał wymiany.
 
Można ale lepiej zrobić jak Kolega Pływak pisze. No chyba, ze zależy nam na tym aby poprawić ochronę silnika bo mamy np. wyjazd i auto mocno dostanie po tyłku. Wtedy tak ma to sens i można tak zrobić.
 
Witam,

Panowie, mam pytanie o mix AR9100 i AR9200V2. Zostało mi 100 ml AR9100. 100 ml wykorzystałem przy poprzedniej wymianie oleju. Powinienem wlać ok 130 ml, ale chciałem aby butelka wystarczyła mi na 2 wymiany.

Chciałbym tym razem zrobić mix AR9100 i AR9200V2 razem z olejem ENEOS Premium Hyper S 5W30. Czy w ogóle warto robić miks czy lepiej skupić się na jednym? Jakie proporcje będą bezpieczne? Nie chciałbym przesadzić i narobic sobie problemów. Do silnika wchodzi 3.6L oleju. Dodam że olej zmieniam co ok. 9-10 tyś km.

I drugie pytanie. Czy mogę wlać AR9100 i AR9200 razem czy najpierw jeden, zrobić jakąś trasę i następnie 2?
 
100ml 9100 na 3.6L oleju już da efekt bo min dawka to 25ml nam 1L oleju silnikowego.
Możesz także podzielić 9200v2 na dwie wymiany oleju a wlać można razem do ciepłego silnika i pojeździć z 15min
 
Ok czyli 100 ml AR9100 i 100 ml AR9200v2.

Zalewam zawsze po wymianie w ASO na jakimś parkingu żeby mnie nie widzieli :) Do domu mam 30 km więc akurat wszystko się rozprowadzi.

Dzięki bardzo ;)
 
dodałem do oleju AR9200 coś głośniej stuka czyżby popychacze ?
dodatek mógł to uwydatnić ?
 
Back
Top