• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Archoil AR9200V2

Swoją drogą Archoil idzie ścieżka producentów czekolad, masła itp.. największe opakowanie 9200 już nie ma 500ml tylko 400..
 
Tego ar 9200 w puszcze 200ml powinno być pełno powiedzmy pod korek czy mniej?
Bo powiem szczerze,że nie sprawdzałem czy jest prawidłowa zawartość 200ml tylko wlałem całą zawartość .
Tylko jak otwarłem puszkę to było w niej ponad połowa dodatku 9200 tak na oko 3/4 puszki..
 
Chyba połowa. Miałem 9100 - 200ml w za dużej puszce (400ml)
 
Mały update z wlania całej puchy AR9200 do płynu wspomagania - po kilku dniach kierownica nie chodzi już tak ciężko jak po wlaniu AR, jakby coś tam już się "przegryzło" ale nadal działa ciężej niż na czystym płynie.
Nic się nie zepsuło ale na chwilę obecną nadal nie mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że warto.
 
Nie warto, na pewno nie w takich proporcjach z uwagi na lepkość 9200. W instalacjach hydraulicznych lepkość ma duże znaczenie. Nie sztuką jest wytworzyć ciśnienie tylko je obniżyć w odpowiednio krótkim czasie, a wyższa lepkość temu nie służy.
 
W planach mam poczekać jeszcze trochę aby to co najlepsze w AR osiadło gdzie trzeba, później poleci stopniowa podmianka płynu na właściwy, tylko po drodze jeszcze chcę przetestować żółty płyn preston.
 
prestone spoko, ja mam we wspomie i chłodnicy. Mieszalny, nie ma żadnych probemów
 
Cześć, zbliża mi się wymiana oleju niedługo i zastanawiam się czy nie wlać właśnie ar9200v2. Olej jaki leje to pmo 5w40 extreme. Samochód BMW f30 328i, silnik n20 2.0T.
Jest to dobry pomysł? Co sądzicie ?
 
Wlej dodatek i też będzie OK
 
9200 w wspomaganiu mega brudzi płyn ale jednak coś wyciszył, odessałem 200ml i dolałem prestona, niby to tylko lekka podmianka i nadal sporo AR jeszcze tam jest ale słychać, że pompa wyje na postoju głośniej. Ja tam jednak nie polecam bo płyn wygląda brzydko, wolę jednak jak jest czysty:)
 
W silniku też "brudzi" niemiłosiernie;) Przy 9100 tego "problemu" nie ma:cool:
 
Przeczytałem i ten temat od początku do końca. Jak już pisałem w temacie 9100, poczekam sobie jak będzie, żeby wlać do skrzyni.
Teraz do silnika będzie wlany 9200.
Mam dwa pytania:
1. Czy jak będzie już dostępny 9100, to mogę sobie go zalać do silnika? W sensie, czy dla mnie będzie lepszy jak 9200.
Mam 1,6 MPI 102 KM z LPG. Przebieg, trudno powiedzieć, bo to drugi silnik w tym aucie (w pierwszym pękł blok 😆 ). Myślę, że jest ok. 250 tys.km. Zużycie na poziomie ok. 250-300ml od wymiany do wymiany (10-12tys.km)
2. Czy po uprzednim wypłukaniu silnika AR 2820 i zalaniu 9200 trzeba znów płukać silnik co wymianę lejąc 9200 co wymianę?
W temacie o 9100 padło stwierdzenie że w jego przypadku nie, ponieważ ten dodatek lepiej czyści jak 9200.
 
@wlyszkow wiem i dlatego wrzuciłem to w cudzysłów:)
 
J/w brudzić nie brudzi, zależnie od dawki zmienia kolor, olej mętnieje. Nie zostawia osadów.
@demonick7 Nie widzę przeciwwskazań, żeby zalać mix obu. Nie ma potrzeby płukać silnika co wymianę, jak pilnujesz interwałów i szkoda wypłukiwać silnik po AR9200V2, już same w sobie te dodatki dobrze myją silnik. Ja przy następnej wymianie odpuszczam płukankę. Mam zalany mix AR9200V2 i 9100 a porządne płukanie zrobiłem wcześniej tanim olejem na którym zrobiłem 450 km. Przed wymianą dodałem AR2820 i pojeździłem chwilę.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top