• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Archoil AR9200V2

Oba wlej
 
Zalecenia indywidualne były zmienne ale ogólne to 9200 do olejów fullsaps, a 9100 do mid/low saps.
Nie do końca. Tak było niegdyś. Obecnie nie ma to takiego znaczenia. Ale najlepiej skonsultować z przedstawicielem Archoil jak piszesz😉
 
Przyszedł właśnie archoil 9200v2 i dostałem tą bez tego lejka a są puszki z lejkiem i nawet troszkę inny opis ta z lejkiem ,odporność na obciążenia udarowe a ta co dostałem nie ma tego opisu.
To jest jakas inna wersja,starsza czy to samo?
Jak dobrze doczytałem to tą bez tego lejka to wersja nowa tzw 9200V2 LL a ta z lejkiem to wersja starsza?
 

Attachments

  • Screenshot_20230223_003329_Allegro.jpg
    Screenshot_20230223_003329_Allegro.jpg
    590 KB · Odwiedzin: 72
  • Screenshot_20230223_003405_Allegro.jpg
    Screenshot_20230223_003405_Allegro.jpg
    472,3 KB · Odwiedzin: 77
Last edited:
Tak, zarówno AR9100 jak i AR9200V2 stosujemy do każdej wymiany oleju. Wersji 9200v2 bez TBN nie ma już w sprzedaży.
Jak została już jedna wersja to dlaczego są różne puszki i opis na nich .
Nawet post nr 1156 lejka nie ma ale opis jest ,że odporny na obciążenia udarowe a na tej co ja dostałem dziś nie ma tego opisu.
Sprzedawca mówił że to bieżącą dostawą od archoil polska..
 
Ale doszukujesz się czegoś i widzisz jakiś podstępek? Innego składu albo który jest lepszy który gorszy?

Stawiam, że to zwykła kosmetyczna zmiana w etykiecie + redukcja kosztów pozbywając się tego lejka bo i tak mało on potrzebny albo dostawa z innej firmy wytwarzającej puszki dla Archoila. Powodów może być wiele. Pewnie zaszły jakieś drobne zmiany w opakowaniu i to wszystko. To co pływa w środku napewno zrobi dobrze silnikowi, więc zapomnij o sprawie i lej co masz.
 
Kupione u tego samego sprzedawcy i dwie różne puszki. Zawartość wygląda i pachnie tak samo. AR9100 również niegdyś dostałem w tej niższej. Więc czemu etykiety nie mogą się zmieniać?

20230223_215905.jpg
 
Last edited by a moderator:
@wlyszkow Ale przepychanka 🫣😅. A ja jaką mam wersję? AR9200V2 w 500 ml puszcze z lejkiem. A zresztą mniejsza o to, 820 km od wymiany oleju oraz aplikacji obu dodatków i zauważam lekko niższe spalanien oraz lepszą elastyczność silnika w czasie jazdy. Mieszkam na południu Polski w Beskidzie sądeckim, wiadomo tutaj góry, doły, zakręty, korki inne dzikie węże, ciężko o niskie spalanie a mimo to uzyskałem średnie 5,2-5,3 L/100 km i to w czasie normalnej jazdy a nie dziadowania, gdzie wcześniej podczas takiej samej jazdy 5,5 L/100 km to było coś 🤗😌.
 

Attachments

  • IMG_20221230_171829.jpg
    IMG_20221230_171829.jpg
    706,2 KB · Odwiedzin: 87
Spoko, jeszcze niedawno, już na nowym oleju i obu tych dodatkach AR na trasie od siebie przez Zakopiankę i A4 do lotniska Balice w Krakowie 4,7 L/100 km, no ale nie ma co wspominać przecież 😌. Jeżdżę cały czas tak samo, znam swój samochód chyba najlepiej, wiem ile robię km na baku i jakie wychodzi spalanie, zwłaszcza gdy jadę tankować.
 
@arek810316 archoil ma problem z dostawami. Nie dotyczy to tylko opakowań, ale nawet stosują inny składnik w płukance 2820. Takie czasy...
 
To trochę średnio... Dobrze, że mam zapas.. ale takie mieszanie w recepturach nigdy nie wychodzi na dobre..
 
Jako sprzedawca podpowiem, że opakowania mogą się czasem różnić. Ostatnio 9200V2 przychodzą bez lejka. W Oilsyn są inne nakrętki. 9100 jest (była jak zamawiałem) dostępna tylko wersja w butelce 250 ml - innych pojemności brak. Ar2820 mam jeszcze zapas w puszce ale widziałem już na zdjęciach buteleczki takie jak z AR9100. Najczęściej powody są prozaiczne i nie ma sie co doszukiwać drugiego dna. Jak są jakieś poważniejsze zmiany to Włyszkow informuje o tym. Ja nie wiem nic o żadnych zmodyfikowanych wersjach AR9200V2 a zamówienia składam można powiedzieć na bieżąco jak czegoś brakuje.
Post automatically merged:

To trochę średnio... Dobrze, że mam zapas.. ale takie mieszanie w recepturach nigdy nie wychodzi na dobre..
Oczywiście. Tylko, że zwykle nie wiemy nawet jak w różnych produktach dochodzi do zmian. To normalne zwłaszcza w przypadku dużych producentów i różnych zakładów produkcyjnych. Ważne jest czy te zmiany są istotne z punktu widzenia jakości/funkcji produktu czy to kwestia marginalna.
 
Zaniepokoiła mnie dziś jedna rzecz, czy jest możliwe, że AR9200V2 "rozrzedza" olej? Silnik to M62B44 w E39, olej Shell Helix Ultra 5W40. Filmik nagrany 2 minuty po zgaszeniu auta, bez żadnego wcześniejszego pałowania. Wydaje mi się tylko, że ten olej jest jak woda czy tak ma być?
 
Zaniepokoiła mnie dziś jedna rzecz, czy jest możliwe, że AR9200V2 "rozrzedza" olej? Silnik to M62B44 w E39, olej Shell Helix Ultra 5W40. Filmik nagrany 2 minuty po zgaszeniu auta, bez żadnego wcześniejszego pałowania. Wydaje mi się tylko, że ten olej jest jak woda czy tak ma być?
Nie rozrzedza, zależnie od dawki zwiększa lepkość, są to minimalne wartości mieszczące się w widełkach danego SAE. Ja tam nie widzę niczego podejrzanego. Normalne zachowanie ciepłego oleju, tym bardziej po 2 min od zgaszenia rozgrzanego silnika. A co ty myślałeś, że będzie ci skapywać jak miód?
 
Back
Top