Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Nie do końca. Tak było niegdyś. Obecnie nie ma to takiego znaczenia. Ale najlepiej skonsultować z przedstawicielem Archoil jak piszeszZalecenia indywidualne były zmienne ale ogólne to 9200 do olejów fullsaps, a 9100 do mid/low saps.
Jak została już jedna wersja to dlaczego są różne puszki i opis na nich .Tak, zarówno AR9100 jak i AR9200V2 stosujemy do każdej wymiany oleju. Wersji 9200v2 bez TBN nie ma już w sprzedaży.
Oczywiście. Tylko, że zwykle nie wiemy nawet jak w różnych produktach dochodzi do zmian. To normalne zwłaszcza w przypadku dużych producentów i różnych zakładów produkcyjnych. Ważne jest czy te zmiany są istotne z punktu widzenia jakości/funkcji produktu czy to kwestia marginalna.To trochę średnio... Dobrze, że mam zapas.. ale takie mieszanie w recepturach nigdy nie wychodzi na dobre..
Nie ma takiej możliwości, silnik świeżo po wymianie panewek, na tym oleju jest przejechane około 700 km, w tym 400 z Archoilem.Może woda w filtrze?
Nie rozrzedza, zależnie od dawki zwiększa lepkość, są to minimalne wartości mieszczące się w widełkach danego SAE. Ja tam nie widzę niczego podejrzanego. Normalne zachowanie ciepłego oleju, tym bardziej po 2 min od zgaszenia rozgrzanego silnika. A co ty myślałeś, że będzie ci skapywać jak miód?Zaniepokoiła mnie dziś jedna rzecz, czy jest możliwe, że AR9200V2 "rozrzedza" olej? Silnik to M62B44 w E39, olej Shell Helix Ultra 5W40. Filmik nagrany 2 minuty po zgaszeniu auta, bez żadnego wcześniejszego pałowania. Wydaje mi się tylko, że ten olej jest jak woda czy tak ma być?