@lukaszewski obecnie go stosuje. Tylko czasami gdy trafi sie w ciągu doby, dwóch od nałożenia deszcz, to potrafią się zrobić "wypłukane" przez wodę zacieki na plastiku. Spróbuje jeszcze przetestować Black Water. Jeśli nie to, wówczas AutoGlym.
@skiba Jak z trwałością Koch Chemie i stopniem przyciemnienia ?
Ja do plastików zewnętrznych używam Shiny Garage Jet Black. Mam go już chyba ze 3 lata, nakładany jest średnio co 2 miesiące na mój i ojca samochód i nadal mam 1/3 butelki. Jest bardzo wydajny. Mogę polecić.
Też polecę Jet Blacka. Mam go od czasów Alfy chyba czyli ponad 2 lata i nie wiem czy pół butelki zużyłem. Nakładany fibrą wystarczy w zasadzie kropelka do pokrycia całkiem sporego obszaru. Ładnie przyciemnia, nawet nowe plastiki w Kijance robię się żywsze, a jednocześnie nie błyszczy jak psu jajka.
@skiba Jak z trwałością Koch Chemie i stopniem przyciemnienia ?
[/QUOTE]
Hmm, AutoGlyma miałem dawno dość i średnio go "pamiętam" , ale na pewno lepiej mi sie go aplikowało - aplikator
Koch daje bardziej matowy efekt, Bumper mocnej przyciemniał i nabłyszczał a nie kazdy to lubi, i dłużej trzymał wg.mnie
U mnie pod maską właśnie widzę, że tam gdzie położone to nie siada. Może kwestia rodzaju plastiku ciężki zawodnik ogólnie i jedna z lepszych trwałości ;-)
Tire dressing ogólnie jest mega wydajny i trwały, zwłaszcza na oponach po dobrym ich umyciu. Jednak co do plastików, to tak jak mówi @lukaszewski zależy od plastiku - ten który jest bardziej miękki i lepiej chłonie sprawdzi się bardzo dobrze. Na twardych z moich obserwacji nie co słabiej. Co do kurzu - zgadza się, łapie, ale zmniejsza się ta tendencja gdy dobrze wyschnie i następnie wypoleruje się plastik czystą mikrofibrą. @lukaszewski dzięki za podpowiedź z suszarką (opalarką sie nie odważe ). Zazwyczaj wystawiałem do słońca, ale nie zawsze jest pogoda.
Na zewnętrzne plastiki używam również Jet Blacka od Shiny Garage i spełnia moje oczekiwania. Ładnie przyciemnia i nie błyszczy się. Całkiem spoko hydrofobowość po nim występuje, jest wydajny. Pod maskę aktualnie używam Motor Plast od Kocha. Jest sztos.
Ja Jet Black używam też pod maską, sprawuje się lepiej niż V&R od Autoglyma. Nie gromadzi naciekow z kropelek na plastikach które wcześniej kiepsko wyglądały, nie kurzy się specjalnie. Fajny środek, udał się SG.
@jerseyAdmin Motorplasta chwalę sobie za łatwość aplikacji po wyczyszczeniu komory. Psikam po całości i na większości tworzyw po całej nocy pięknie się wchłania bez późniejszego docierania fibrą. Jet Blackiem jednak trzeba pomiziać wszystko aplikatorem z mikrofibry, co w przypadku gumowych węży średnio mi odpowiada.
Co do mycia silnika - osobiście nie stosowalem, ale widziałem jak dobrze współgra i jaki daje efekt zestawu: Polytop Viskose i Polytop Motor Top Finish. Wygodna sprawa z rozpyleniem Top Finish bez późniejszego wycierania i długo trzyma, a poza tym nie łapie kurzu.
To zależy od opony zawsze a bardziej od tego jak wykonany jest ori napis na niej. Czasem da się to zrobić pedzelkiem ale tutaj poszly w ruch białe flamastry. Nawet ipa tego nie ruszy
IPA RR
Aktywna piana RR.
Aktywny szampon RR.
Shiny Garage szampon.
Dodo Juice.
Tenzi Quarts.
Tenzi Car shine.
Tenzi Wosk na mokro.
Tenzi Deironizer.
Porboys World Natural Look.
Porboys World Trim Restorer.
Porboys World Bold n Bright.
Porboys World Profesional Polish.
Porboys World White Diamond.
Porboys World Black Hole.
Meguiars Supreme Shine.
Collinite 476S.
Collinite 915.
A ta cała lista ,narodziła się od posiadania auta z czarnym lakierem , taki lakier nie wybacza półśrodków i jest wymagający . Nie zapomnę jak umyłem to auto zwyczajnie , a słońce wysuszyło dach i siwy był jak w popiele .Poza tym po sprowadzeniu widać było ,że sam bezdotyk był stosowany, lakier tępy jak talerz po ludwiku i zasmolony smołą . Wcześniej same srebrniaki i samo mycie było . Ale teraz po specyfikach ,szczególnie wiosną jak dekontaminacja poleci ,a potem cała seria przygotowawcza ,a na koniec Collinite 476S ,12h przerwy i Collinite 915 , to mucha nie siada . W dobrym świetle widać jak ,chciała się utrzymać na lakierze ,ale nie dała rady . Auto przez 2mc i trochę mimo kurzu na lakierze ,nadal na zewnątrz ,tym bardziej w słońcu lśni zaje...e. Tak mi się to spodobało ,że po sezonie dopieszczam fele podobnie i przy myciu jest różnica ,brud się tak nie trzyma .
Wolna sobota więc tuning mojego staruszka, wiązka kamery puszczoną razem z główna wiązka auta, kamera zintegrowana z podświetleniem tablicy. Wyciszenie może nie wygląda ładnie ale jest pod nadkolem i naprawdę daje fajny efekt, tylko zostało mi w pierony tych mat wyciszających
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.