• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Auto Detailing

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Tez mi zostało tej piankowej maty. Ostatnio wygłuszałem bagażniki tylne nadkola. Jest troche zabawy, ale efekty odczuwalne na plus. Kładłem jeszcze pod to matę butylową.
 
Oklejał ktoś reflektory folią ochronną? @lukaszewski widziałem, że miałeś u siebie folię. Dam radę samemu, czy lepiej odpuścić? Chciałbym zabezpieczyć lampy z przodu w Golfie 7 póki gładkie i ładne, bo coś czuję, że długo tak nie pozostaną. Interesuje mnie tylko przezroczysta folia, ale nie znam się na tym, jaka ma być, jak z trudnością nakładania itp.
 
@Kaczorek79 szczerze, odpuść. Chyba, że coś taniego będziesz nakładać, ale jak ma to być PPF za 250-300 zł/mb to odpuść bo szkoda siana :D
 
@Kaczorek79 szczerze, odpuść. Chyba, że coś taniego będziesz nakładać, ale jak ma to być PPF za 250-300 zł/mb to odpuść bo szkoda siana :D
A te PPF za niecałe 50 zł z alle są jakiejś gorszej jakości? Tyle mógłbym zaryzykować, bardziej obawiam się, czy w razie W nie zostawię jakiegoś kleju na reflektorze po zerwaniu.
 
obstawiam, że gorszej.
Post automatically merged:

klej zostaje niestety ;) chyba, że poprawiasz bezpośrednio od razu
 
@Kaczorek79 a kleiłeś coś wcześniej? Można kupić wycięty arkusz albo kleić z tak zwanego brytu i potem sobie dociąć. Tanie PPF z allegro pewnie będzie szybko żółkło albo będzie uparte w aplikacji. Może warto oddać komuś to odklejenia ponieważ materiał jest dość drogi i pomyłki sporo kosztują. Na początku może spróbuj okleić pod klamkami jak chcesz popracować z PPF.

Polecam okleić sobie słupki które są w piano black.
 
Okleiłem w życiu 6 szyb samochodowych jakąś najtańszą folią. Nawet wyszło. Kiedyś próbowałem okleić szkła reflektorów w e46 folią za 20 zł, nawet nie nazywała się PPF. Powychodziły pęcherze i musiałem zerwać, trochę kleju zostało. Takie oto moje doświadczenie. Szkoda, że w Golfie nie można samych szkieł wymieniać, jak w e46. Miałbym wtedy wyczesane i za jakiś czas kupiłbym nowe. Niestety codzienne jeżdżenie zatłoczoną ekspresówką szybko zmienia przezroczystość lamp.
 
codzienne jeżdżenie zatłoczoną ekspresówką szybko zmienia przezroczystość lamp.
możesz rozwinąć wątek? Ciekawi mnie właśnie, co wpływa na matowienie lamp. U mnie np. są przezroczyste (oczywiście z bardzo bliska da się zauważyć jakieś ryski czy punktowe przematowienie, ale z "normalnej" odległości to jak nówki). Zatem co ma wpływ? Wiatr, deszcz? Kurz? Temperatura? (jazda na światłach)? Garażowanie pomaga?
 
Kurz, prędkość i odległość od aut. Staram się utrzymywać jak największą odległość od poprzedzających, ale na Obwodnicy Trójmiasta powyżej 5 metrów oznacza, że zaraz ktoś przed Ciebie wjedzie. Lampy i szyby czołowe matowieją od drobinek piasku i kurzu, tzw pyłu drogowego. Najpierw widać pojedyncze kropki, później coraz więcej...
 
Innymi słowy - matowieją z przebiegiem.
 
Ciekawe od czego to zależy... Ja mam 16 letnie autko a reflektory dalej jak nowe wyglądają
 
W pandzie mam 17to letnie i też wyglądają jak nowe :)
Wcześniej miałem clio II i wyglądały koszmarnie
 
Zależy od typu jazdy. Kupiłem Golfa w marcu, miał krystaliczne szkła i przebieg 86 kkm, u mnie jest teraz prawie 100 kkm i już sporo kropek od piasku.
 
Chłopaki, coś fajnego do odświeżania plastików we wnętrzu, przecierania kurzu, itp, ale żeby nie pozostawiało po sobie śladów (a szczególnie tłustych)?
 
Screenshot_20200915-123759.png
 
Last edited by a moderator:
Soft99 Wash Mist. Chyba nic lepszego do takiej szybkiej roboty nie kupisz.
 
Idzie zima i po zmianie felg na zimowe, muszę zająć się alufelgami na lato. Co można z nimi zrobić i czy będzie to dużo kosztować? View attachment 3790
 
Back
Top