• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Leżę na sofie cały w stresie
 
Dziś musiałem jechać na autostradę i przepalić FAP bo zapchał się. Kilkanaście kilometrów jazdy 180km/h i FAP jak nowy A ludzie wyjmują filtry i oddają do mycia bo nie mogą poradzić sobie z błędem

Później na obwodnicy jadąc 90-100km/h z ciężarówkami wyszło mi ładne spalanie
Screenshot_20211122-153642_FAP.jpeg
20211122_172645.jpeg
 
Jak DPF w stanie agonalnym to tylko nowy lub pranie. Wypalanie na niewiele się zdaje.
Nie trzeba gonić żeby dobrze wypalić DPF
Ja w oplu podczas jazdy po mieście wypałem z 90% do 4%
 
Nie trzeba gonić żeby dobrze wypalić DPF
Ja w oplu podczas jazdy po mieście wypałem z 90% do 4%

W trybie regeneracji też wypalam filtr nawet podczas stania w korku, a na autostradzie wypala się pasywnie od wysokiej temperatury.
 
Wymienilem olej silnikowy z Shella na Eurol i dziwne ze spalanie na biegu jalowym 0.7 l/h a na shellu 0.5l/h🤔
 
Wczoraj opony marki Dębica zostały sprzedane a dziś zakupiłem opony marki Nokian
Teraz aby czekam aż przyjdzie zima i na pada z pół metra śniegu.
 
Golf 4, wymiana łączników stabilizatora z przodu. Robota prosta i przyjemna, ale poprzedzona lekturą i przejrzeniem YT. Stare łączniki zdjęte, wszystko oczyszczone, nasmarowane, nowe założone, odpowiednio dociągnięte. Konieczny był bit H8.

łącznik.jpg
 
Golf 4, wymiana łączników stabilizatora z przodu. Robota prosta i przyjemna, ale poprzedzona lekturą i przejrzeniem YT. Stare łączniki zdjęte, wszystko oczyszczone, nasmarowane, nowe założone, odpowiednio dociągnięte. Konieczny był bit H8.

View attachment 9474
nie zapominaj ze ten typ łącznika dociagamy gdy auto stoii już na kołach.
 
Z takim dostępem do śrub przyjemne, do bravo nawet kluczy nie brałem, tylko od razu kątówkę.
 
Wymieniony olej na po raz kolejny (pewnie ostatni) Eurol SL 5W40 + Oliem LL + LM Ceratec. Progi zapsikane BOLLem do profili zamkniętych. Sklejone nadkole tylne (efekt strzelonego drążka Panharda). Wymienione obie końcówki drążka i creme de la creme: wymienione rolki w strzelających ogranicznikach drzwi - już otwierają się i zamykają płynnie i cicho :) . Aaa no i na zimę wpadły oponki wielosezonowe: Bridgestone Weather Control A005 :) .
 
@Pablo666 daj znać jak Bridgestone Weather Control A005 będą sobie radzić w zimę, o mało ich nie kupiłem ;)
 
@Leo pisałem wielokrotnie w innych wątkach - na śniegu są po prostu słabe (brak lameli zimowych, bo to opona letnia z homologacją zimową). Każde inne warunki a szczególnie mokro to poezja i żadne zimówki wtedy nie mają podjazdu.
 
W trybie regeneracji też wypalam filtr nawet podczas stania w korku, a na autostradzie wypala się pasywnie od wysokiej temperatury.
Ty miałeś czyszczony filtr mechanicznie. Pisałeś że poprzedni właściciel coś tam robił. Sam myślę dać filtr dpf do płukania.
 
W nocy trasa 350km na letnich a za oknem atak zimy.
Nie było lekko.
Śnieg i znów problem z silniczkami ręcznego.
 
Ty miałeś czyszczony filtr mechanicznie. Pisałeś że poprzedni właściciel coś tam robił. Sam myślę dać filtr dpf do płukania.
Prawdę mówiąc to nie wiem co dokładnie robili, ale na fakturze widnieje regeneracja + chemia do regeneracji.

FAP jest o tyle specyficzny, że wystarczy go przepłukać gorącą wodą, wtedy rozpuszcza się cer, który głównie zapycha filtr. Cer jest powiązany z popiołem, wypłukując cer, wypłukujemy popioły.

W przypadku suchego filtra, zdecydowanie trzeba oddać go do płukania na maszynę.
 
W trybie regeneracji też wypalam filtr nawet podczas stania w korku, a na autostradzie wypala się pasywnie od wysokiej temperatury.
Ty go nie wypaliłes tylko przedmuchaleś trochę, turbinę tak przepaliłes.
On nie osiągną tej temperatury co przy jeździe 120 km h . Poprostu nie masz narzędzia by zobaczyć jaka temperaturę osiąga przy 120kmh a jak przy 180kmh

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Back
Top