Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Nawet ten sworzeń wymieniają? Tuleje widziałem jako część zamienna ale resztę to pierwszy raz słyszę, że można regenerować. U mnie wahacze są stalowe.Skompletowałem zestaw zawieszenia na przód Zdecydowałem się na regenerację oryginalnych wahaczy oraz łączniki stabilizatora polskiego producenta, mam nadzieję że się nie zawiodę W wolnej chwili wymienię
Wysłane z mojego moto g(50) przy użyciu Tapatalka
To jest fantazja francuskich inżynierów t50 zamiast śruby sześciokątnej, też tak mam z tyłu w 307 i też bit ukręciłem. czekam teraz do lata i zobaczymy czy t50 do udaru da radę, zamierzam go założyć na lagę 60cm. W lancerze nie mam problemu laga 60cm i wszystkie śruby idą ładnie.Niestety nic innego nie miałem do dyspozycji, a metrowa rura skręciła bit T50
Tak, u mnie zostały wypiaskowane oraz wstawione nowe sworznie. Można zlecić komplet tzn tuleje+sworznie. Mocowanie sworznia w wachaczu wygląda jak w nowym, żadnej rzeźby Wstawione zostały sworznie TRW.Nawet ten sworzeń wymieniają? Tuleje widziałem jako część zamienna ale resztę to pierwszy raz słyszę, że można regenerować. U mnie wahacze są stalowe.
Mi chodziło o to, że 10W40 jest chyba nadal najpopularniejszą lepkoscia w Polsce