• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
@Slawo No i takie improwizacje to ja rozumiem :p
@luckyboy Nie ma problemów z wybudzaniem się regulatora napięcia? Zamienniki regulatorów napięcia tej firmy potrafią powodować błąd, że auto po odpaleniu nie widzi ładowania i trzeba dać trochę gazu.
 
Stożek to +20% mocy... 🤣 jeszcze magnetyzer załóż - kolejne 10%... 😅
 
Zatankowany zwykly ON bez dodatku pomimo promocji Moya Power w cenie zwyklego ON.
Przjechane na takim czystym ON 50km, o dziwo nic nie wybuchlo 🤣🤣🤣
 
@Selection No raczej nie. Kupujesz np sprzęgło,rozrusznik lub jakąś inna część w hurtowniach typu intercars,iparts,ktd itp i ta część jest sprzedawana jako nowa a jest regenerowana przez producenta danej części. Ludzie nie są tego świadomi a to jest oszustwo natomiast prawo na to pozwala i tyle. Teoretycznie produkt dobrze zregenerowany powienien mieć sprawność nowej części natomiast tak nie jest niestety👍
 
@magic27 tez uwazam, ze powinna byc taka informacja i na tym powinien korzystac i producent i klient.
Czytalem juz o nowych dwumasach, które okazaly sie regenerowane i co najgorsze z wadą.
 
@sprajt2 Wrzucam filmik z dmumasą Sachs za 1200 zł nową (oczywiscie to lipnie regenerowane są dmumasy a sprzedawane jako nowe) po przebiegu 2500 km. Zaczęła stukać itp już po 200 km przebiegu 🙂idzie na reklamacje rzecz jasna ,którą Sachs odrzuci na 99% ,napiszą że słońce za bardzo świeciło a wiatr wiał w oczy haha😂To jest dzisiejsza jakość Premium 👍
 
Swoją drogą, w dobrą stronę go założyłem?
Wydaje mi się, że powinno się je montować odwrotnie, żeby syf zbierał się w tej zewnętrznej części.
Na większości tego typu filtrów się przynajmniej z taką informacją spotkałem:
Screenshot_2023-01-24-12-24-28-446-edit_org.mozilla.firefox.jpg
 
Dzięki, poszukam strzałeczkę i najwyżej obrócę, bo dosłownie jest świeżutko założony.
 
A do mnie dziś dotarł nowy termostat Gates. Zamontowałem do zregenerowanej obudowy, skręciłem na Dirko HT z wykorzystaniem wyciętej z Reinzoloidu 53 uszczelki. Nadmiar Dirko wyszedł elegancko na zewnątrz. W środku zrobił się lekki wałeczek ale zupełnie nieszkodliwy. Niestety, montaż dopiero za dwa tygodnie...
 

Attachments

  • 20230124_192534.jpg
    20230124_192534.jpg
    277,7 KB · Odwiedzin: 69
@magic27, sprzęgła się nie oddaje ale np. Przekładnię w większości przypadków oddawałem kupując nową, z turbina było podobnie. Jak nie chciałem oddac starej to cena nowej wzrastała.
 
Kupiłem najdroższy zestaw rozrządu Contitech / Continental żeby mieć pewność i jakość i stwierdziłem, że odrazu sobie wymienię napinacz i pasek przy kompresorze klimy bo lata temu się przycierał i po naprawie nie wymieniłem tych części. W sumie wszystko działa dobrze, ale jak już tam grzebię to...


W zestawie rozrządu Contitech:

Rolka prowadząca firmy INA
Rolka napinacza firmy NTN JAPAN
Pompa wody z plastikowym wirnikiem, chyba firma DOLZ
Brak szpilki do głowicy
Tłumik drgań NTN JAPAN
Tylko pasek podpisany logiem Conti

W zestawie Conti do klimy jest napinacz firmy INA, który można kupić jakieś 70zł taniej kupując po prostu zestaw INA a nie Conti.


A idź Pan z takimi zestawami :D @Kaczorek79 Kłaść tę pompę płynu czy zwracać i brać w metalowym wirnikiem?
Chciałem dopłacić do jakości i pewności, przepłaciłem za logo na pudełku bo środku i tak są cześci innych firm, które można kupić taniej kupując je same.
 
Last edited:
Pompa DOLZ jest ok.
Tak jest w wiwkszsci zestawow np Bosch, Conti.
Ja na allegro wchodze w komentarze do dsnego produktu i ludzie czesto pisza tam jaka część jakies firmy jest w zestawie.
Ja preferuje zestawy INA (napinacz tu bedzke Litens), Dayco. A najczesciej po prostu kompletuje sobie zestaw z pojedynczych czesci i wychodzi i taniej i lepiej.
 
U mnie znajomy mechanik najczęściej bierze zestawy Dayco i do nich pompy Hepu, mówił mi ostatnio, jak gadałem z nim o wymianie rozrządu w Mondeo, że wg. niego zestawy Conti poleciały na jakości.
 
@sprajt2 aż w wolnym czasie sobie zobaczę ile ugram gdybym pojedyńczo to dobierał.

@magic27 Nie twierdzę, że tu nie ma jakości. NTN Japan to nie krzak. Rolki i tak robi chyba tylko INA. Tylko po co ja płacę niewiadomo ile za Conti jak można było powrzucać to samo do koszyka luzem :D I przykładowo ten napinacz klimy

INA 120zł
Conti (w środku i tak INA) 190zł

@Triumphator Ale mowa o Pasku? Bo nic innego z Conti z pudełku Conti tam nie ma 😂
 
@STREAM-HD Pompy Dolz są bardzo dobre. Kładę je od 17 lat pod (kupuję pod marką Metelli) i tylko jedna reklamacja.
Pozostałe graty w zestawie Conti masz, jak oryginał. Nie ma co narzekać.
 
Ok, wszystko jasne.

No to teraz trzymać kciuki, żebym nie wysadził silnika 😎
Obejrzałem wszystkie poradniki, przeczytałem pół internetu, powinno być dobrze. Rozrządu jeszcze nie robiłem sam chociaż wydaje się to prosta sprawa w moim TDI po przestudiowaniu każdego kroku.
 
Jak kupowałem zestaw Ina do 307 to kupując oddzielnie zapłaciłem 40zl mniej.
 
Ja kupowałem oddzielnie:
- pasek wielorowkowy Dayco
- pasek rozrządu Continental
- rolka napinacza paska wielorowkowego INA
- napinacz rozrządu INA
- rolka prowadząca rozrządu INA
- sprzęgło alternatora INA
- pompa wody Hepu
- termostat Gates.
Czy wyszło taniej? Nie wiem ale chciałem takie konkretnie elementy więc kupiłem oddzielnie.
Jak miałem Passata B5 ADR 1.8 to na zawieszeniu TRW przejeżdżone było 270kkm, potem założyłem Febi -wytrzymał 100kkm przy czym jeden z górnych wahaczy rozleciał się po 5 000km , potem jeszcze raz febi i nic się nie działo do sprzedaży (406kkm przy sprzedaży)
Za to przeguby GKN ( jedne z droższych) leciały co 45-50kkm. A jeżdżone było bez szaleństw. Manszety to już skandal (Lobro)
Ostatnio jak wymieniałem trójpalczaka na przegubie wewnętrznym to zostawiłem starą manszetę bo nowa Lobro była prawie plastikowa. Szok...
 
Back
Top