• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Zakup materiałów - filtr oleju, 2 łączniki staba, gumy staba - wszystko od Ashiki, razem około 70zł z wysyłką. W urlop montaż, bo od dłuższego czasu trochę puka na kocich łbach przy niskiej prędkości
 
Pierwszy raz Fuchs w jakimkolwiek z moich aut.
 

Attachments

  • IMG_20231027_153145.jpg
    IMG_20231027_153145.jpg
    524,9 KB · Odwiedzin: 145
Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego oraz czujnik położenia wałka rozrządu z nadzieją, że wyeliminuje to usterkę związaną z długim kręceniem zanim silnik zapali. Niestety nie pomogło
 
@Chudy masz pewność, że rozrusznik jest ok? I pozostałe kwestie, że tak powiem podstawowe prądowe?
 
@Chudy masz pewność, że rozrusznik jest ok? I pozostałe kwestie, że tak powiem podstawowe prądowe?
Mam pewność bo wymieniłem już pół samochodu i nie wiem już w co ręce włożyć. Teraz mam zamiar wymienić przepływkę i sondę lambda i jak to nie pomoże to oddam samochód do specjalisty co się specjalizuje w Volvo, z nadzieją że coś uradzi
 
Może to wadliwie dzialajacy czujnik temperatury płynu?
 
Podepnij samochód do Vidy i sprawdź czy nie ma jakiś zapisanych błędów. Od tego trzeba zacząć. U mnie też przez jakiś czas było tak że wymagał dłuższego kręcenia rozrusznikiem. Teraz jest ok. Nie wiem co mu było, nie zawracałem sobie tym głowy (wq...ło mnie to ale nie drążyłem tematu) Przepływomierz i lambda nic tu raczej nie zmienią, Być moze masz problem z pompą paliwa. Może z EVAP-em. Sprwdź z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Pewnie wywali błąd o wycieku w obwodzie par paliwa ale jak odpali bez problemu to możliwe ze zawór Evap szwankuje.
Jakie masz oznaczenie przepływki?
 
No to zimówki założone, dziś tylko wymiana oleju i oba autka gotowe do zimy :)
 
U nas też już zima. Almera na stali Frigo 2, Citroen na Frigo HP, a peżo Frigo HP2. Dębica króluje na polskich drogach, a przynajmniej na moim podwórku :D
 
A bardzo dobrze. Wymieniam na nich olej od 3 lat. W trzech moich autach i taty. Z 20 razy były użyte na pewno. Raz ciężkim ducato wjechałem. Ja ze swojej strony naprawdę polecam.
 
Wymieniłem czujnik położenia wału korbowego oraz czujnik położenia wałka rozrządu z nadzieją, że wyeliminuje to usterkę związaną z długim kręceniem zanim silnik zapali. Niestety nie pomogło
jaki masz silnik ?
 
@Slawo diagnostyka komputerowa była robiona na samym początku, ale błędów żadnych nie ma. Nie jest to pompa paliwa bo była wymieniana zarówno na nowy zamiennik jak i orginal. Zawór evap też nie bo jak usterka występuje to odkręcałem korek i nic to nie zmienia
Nie wiem jaki jest symbol przepływki ale jest na 5 pinów
@Jones
Silnik to 2.0 benzyna 136km bez gazu. Symbol b4204s2
 
O przepływkę pytam dlatego że mam dwie oryginalne jako zapasowe. Nie wiem skąd jesteś ale jak by się numery zgadzały to mógłbym Ci pożyczyć na próbę. U mnie jest denso w oryginale nr 30713512 197408-0041.
 
@Slawo
Dziękuję ci bardzo, ale orginalny używany przepływomierz jest tak tani, że kupię dwa i podmienie a jak nie będzie efektów to zawsze mogę je sprzedać. Ty masz chyba nowsze Volvo od mojego i nie będzie pasować
 
Co Ci mogę jeszcze zaproponować to sprawdź napięcie aku podczas rozruchu. U mnie na Jenoxie spadało do 9.5V i ECU sypał błędami. Po zamianie na Yuasa 5100 jest ok.
 
Back
Top