Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Z dzisiejszym odpaleniem system już działał, po błędzie nie ma śladu. Mieli rację, Chrysler sam się naprawiaPo śniegu już nie ma śladu, ale błąd od wczoraj nie znika.
Żelek sprawdzony w trasie. Czujnik pracuje idealnie. Więc jak u kogos porobily sie bąbelki powietrza, wilgoć, żel sie zrobił żółty to ja osobiscie polecam wymiane na żel pad.Żelowy pad pod sensor deszczu/zmierzchu wymieniony. Stary sie dosłownie rozłożył w jakiś glut.
Polecam nie rzeźbić , a kupić zestaw kkemy zaciskowe , w moim 1,4hdi już 5 ty rok jadą, rewelacja, demontaż bez kluczy, błyskawicznie i zawsze siłę docisku zapewnia sprężyna.Wymieniłem klemę ujemną w Pandzie, a z dodatniej z tatą wygrzebaliśmy idiotyczny czerwony plastik, dzięki czemu w końcu da się ją dokręcić żeby nie była luźna. Chciałem wymienić obie, ale w dodatniej jest zarobiony kabel i cała jest jednym elementem więc zostawiam to na lato.
Stef-pol max, 900A, pancerne krokodyle.Szukam mocnych żabek ale mocnych
16mm² to już świat i ludzie, co Ty będziesz z tego silniki okrętowe odpalał? Poza tym, mam 4-meteowe 50mm² w garażu i waży to tonę...tak naprawdę 16mm² to już kosmos, bo robiąc 3-4 metrowe kable 10mm² spokojnie wystarczy do rozruchu większości samochodów na drogach, chyba, że chcesz Bentleya V12 z tego odpalaćna kabel 70mm2
Zazwyczaj przy tego typu przypadkach gdy jest luźna, wystarczy zebrać papierkiem delikatnie materiału od wewnątrz i znów siedzi ciasno i pewnie.Polecam nie rzeźbić , a kupić zestaw kkemy zaciskowe , w moim 1,4hdi już 5 ty rok jadą, rewelacja, demontaż bez kluczy, błyskawicznie i zawsze siłę docisku zapewnia sprężyna.
Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka