• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date

Attachments

  • 20210416_194026.jpg
    20210416_194026.jpg
    2,1 MB · Odwiedzin: 134
Wracamy do gry
Zrobiona inspekcja i zarazem sprawdzenie kamerki.
Czy to normalne ze świece mają około 4-5 tyś a izolator nawet nie ma nalotu/odbarwień, wcześniej miałem NGK, Denso TT i tam izolator był taki sobie już po tysiącu.
Po nagarze widać że dawno niczego nie wlewałem do paliwa i chyba trzeba będzie odezwać się do kol.@wlyszkow aby wymienić złotówki na jakiś siuwaks
Taki czysty izolator to uboga mieszanka, za wysoka temperatura. Zawór wylotowy też bardzo czysty, jakby miał za gorąco.
 
Z tymi świecami to nie wiem ale wystarczy że zamontuje oryginały NGK, Denso przejade się 50 km i już są w delikatnych nalotach, teraz zamontowalem z ciekawości Beru UPC czy jakoś tak.
 
Last edited:
Wymiana oleju w silniczku + wskoczył zestaw ogumienia letniego. Trzeba było poczyścić dywaniki po zimie również. Roboty trochę było, ale sama przyjemność 😉
 
Pierwsze pozimowe mycie swoją chemią i położenie Collinite 476s. Wleciały też moje pierwsze R17.


 
Z tymi świecami to nie wiem ale wystarczy że zamontuje oryginały NGK, Denso przejade się 50 km i już są w delikatnych nalotach, teraz zamontowalem z ciekawości Beru UPC czy jakoś tak.
A, że tak z ciekawości zapytam. Czy zwracałeś uwagę na ciepłotę tych świec? :)
 
Nie nie zwracalem, powiem szczerze to nie jestem mechanikiem i nie wiem jak to sprawdzić, jedyną rzeczą, którą sprawdzalem to ich oporność czy mieści się w widełkach zadeklarowanych przez producenta i wszystkie byly w normie.
Świece dobieralem na dobierajce producenta, z tego co zauważyłem naocznie to tworzy się chyba mniej nagaru na świecach i na denkach tłoków.
Wczoraj wymieniałem olej poprzedzony płukanką.
 

Attachments

  • Image_2021-04-18 13_47_13_949.JPG
    Image_2021-04-18 13_47_13_949.JPG
    791,6 KB · Odwiedzin: 122
  • Image_2021-04-18 13_49_19_994.JPG
    Image_2021-04-18 13_49_19_994.JPG
    1 MB · Odwiedzin: 123
Last edited:
W weekend zalałem Xado Vitaflush. Wg. opakowania można przejechać 200-300km, ale nawet do 1000 jest bezpiecznie. I tak zamierzam zrobić, tym bardziej, że pucha jest przewidziana na 4-5 litrów oleju, a w układzie mam bliżej 6ciu. Głównie będą to dalsze jazdy na dogrzanym oleju, ale ogólnie samochód więcej stoi niż jeździ, więc potrwa to parę tygodni i silnik będzie wielokrotnie gaszony i studzony.

A piszę o tym tyle, bo jest to moja pierwsza płukanka od lat i jestem podekscytowany ;)
 
@SmartCheetah, nic się nie obawiaj. To sprawdzony produkt. Bynajmniej u mnie nigdy jej używanie nie sprawiło żadnych problemów. A z tą puchą nie przesadzaj, to mała puszeczka przecież.
 
Założyłem nowe felgi i opony wielosezonowe do 301 :)
 

Attachments

  • 20210420_171856.jpg
    20210420_171856.jpg
    2,9 MB · Odwiedzin: 142
Szkoda że nie przed zimą Jak pierwsze wrażenia?
 
A super, ciche są, przy 180km/h zero piskow,sciagań czy innych rzeczy.
Opona to dębica nawigator 3
185 65 15
 
Czekam na pierwsze opady śniegu. Ja dzisiaj zetknąłem na TWI w moich całorocznych Goodyear i zostało 2mm do 4mm. Wychodzi zużycie 1mm/10.000km
 
Będzie płukanie 👍
 
Wczoraj zrobiłem serwis klimy zestawem Bizol C30 + Filtron z węglem. Zobaczymy jakie będą efekty🙂
 
Ja do dezynfekcji klimatyzacji kupuje alkohol izopropylowy. Duży spray 600ml kosztuje 20zł.
Screenshot_20210421-064614_Allegro.jpeg
 
I jak to się spisuje? U mnie konieczna jest sonda do wygodnej aplikacji, bo dostęp do parownika jest słaby
 
Tak samo jak Wurth, zdecydowanie lepiej niż "bomby" i pianki. Rok minął i grzyba nie czuję w obu samochodach.

Bezpośrednio na parownik nie trzeba pryskać.
 
Back
Top