• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Najlepszy jest Tunap contra sept i kropka.


Raczej jego forma podania jest skuteczna. To jest jego przewaga, ze fabrycznym zestawem można wychłostać parownik pod odpowiednim ciśnieniem.

Bo jego skład nie jest unikatowy i sa tańsze środki równie skuteczne o rząd wielkości tańsze :)



Takie coś robię sam 👍
 
Kolega walczył z po różnych serwisach i tylko Tunap dał radę przywrócić normalność.
 
Przykleiłem lusterko wsteczne do szyby. Wczoraj przy regulacji puścił klej po 20 latach od wyprodukowania mojej E39 :p.
 
Wymiana tylnych świateł od lifta :) teraz wyglądają świetnie, i wszystko pasuje jak ulał 👍

W trakcie

stare_nowe.jpg


i po :

nowe.jpg
 
Dziś gruzik czytać Ford Focus II 1.6TDCI 2005r dostał płukanką BG109 po tłokach 😄 , pierwszy raz od nowości ( ale ona śmierdzi ) i został zalany Specol Gold 5W40 a niech ma. 😀
 
Parę dni temu odbyła się u mnie wymiana rozrządu. Silnik 2.0 TDI CFGB zalecana wymiana przy 215 kkm ja wymieniłem przy 140 kkm ze względu na pompę cieczy - bo już zaczynała polewać. Z ciekawości oblookałem zużyte materiały.

Wszystko prócz pompy dałoby radę do projektowanego interwału.

Pasek wielorowkowy trochę pościerany ale zębaty żadnych defektów. Próbowałem go zerwać mechanicznie - bez szans :) (co nie oznacza ze trzaśnie na rolkach)
U nas rekord w tym silniku na jednym rozrządzie to 320 tyś. Pasek w tym modelu jest moim zdaniem nie do zerwania... tym można ciężarówki ciągnąć na hol.
 
Dziś całkiem dobry dzień N47 f30
-wymieniona odma
- wyczyszczony dolot
😁
 
No to ja zbiorczo z sierpnia/września
F07 - wymiana przekładni kierowniczej + pompy wspomagania
F31 - wymiana rozrządu + oleje (Ravenol VMP + mix 9100/9200v2)
 
Żartowałem z tym po tlokach, musialbym wywalić wtryski aby wlać coś na denka, w sumie coś tam od dołu na tloki pochlapało bo płukanka kisiła się 40 min. :)
Ogólnie silnik chyba nie jest jakoś zawalony, przynajmniej mam taką nadzieje, olej wymieniam tam przy interwalach 7- 8 tys km i tak od około 150 tys km, wcześniej od nowości wymianiałem co max 15 ale wtedy on robil trasy często po 700km w dzień
 
W kategorii czego nie zrobiłem przy swoim aucie to nie zmieniłem żarówek w obrysowkach kabiny na Led. Są za długie i nie mieszczą się w lampce. Nawet nie mogę sprawdzić jak świecą
20200918_201610.jpg20200918_201525.jpg
 
Last edited:
Właśnie skończyłem upgrade softa w bmce skrzyni automatycznej jak i ews silnika
Trwało to 2h
S45.0 DME: 7542463
GS20 EGS: 7542028
To były moje czyli oryginalne z fabryki nie aktualizowane od 2004

Teraz są najnowsze
MS45.0 DME: 7561488
GS20 EGS: 7557988
 
Niezly skok w sofcie przez tyle lat.. powinien smigac lepiej 😀
 
Back
Top